Goede vriend

Hey,
Ik ben Janice. Er is een jongen, een super goede vriend die ik misschien wel leuk vind. Zijn broer vertelde dat hij me leuk vind en hij werd gelijk rood, zijn broer zei dat ie het de hele tijd over me heeft. Toevallig zou ik een paar dagen geleden naar een wedstrijd gaan. Als ik in de zaal was miste hij de hele tijd, hij sloeg zelfs veel te vroeg op. Zolang ik buiten de zaal was was hij gefocust. Ik weet niet zeker of hij me wel leuk vind… tja en dan zit je hier met onzekerheid. Hoe vertel je zo’n super goede vriend dat je hem leuk vind terwijl je niet weet of hij jou wel echt leuk vind ?

Vraag het aan hem zelf? Lijkt me dat hij het beter weet dan zijn broer :sunglasses:

Moet ik het zo ruiken ofzo? :")
Vraag het hem, als je het wil weten. Of ga met hem flirten en kijk hoe hij erop reageert. Zou het in ieder geval niet zomaar aannemen van z’n broer.

Hey meiden,
Bedankt voor de reacties maar ik ben juist bang dat onze vriendschap daardoor verpest word. Het is nogal een verlegen jongen…

Is er een andere optie dan?

Ik denk dat ik dat met dat flirten ga proberen, was wel een goede tip

Ik denk altijd: aan goede vrienden kan je alles vragen/vertellen.
Dus ik zou het hem gewoon vragen :slightly_smiling_face:

Dankjewell xx

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Proeven, definitely.

OT: Gewoon aan hem vragen! :slightly_smiling_face:

Hoe doet hij verder tegen jou?
Praten jullie nog wel hetzelfde als vroeger, evenveel enz?
Want het belangrijkste is hoe hij tegen jou doet :slightly_smiling_face:

Hij is heel close wat dat betreft, hij begint ook elke dag een gesprek, we lachen altijd, en het is wel anders dan op t begin, we zijn ook vaak samen

Oooh dat klinkt goed :slightly_smiling_face:
Jongens die een gesprek beginnen, wat lijkt me dat fijn :flushed:
Ik heb verder niet zo heel veel tips… want ik zit een beetje in dezelfde situatie…
Maar durf het niet te vertellen, het ene moment doet hij super lief en het volgende moment heel erg afstandelijk :S

Ik zou het niet zo zeggen, maar gewoon een beetje subtiel flirten

Gewoon eens vragen of hij zin heeft om iets samen te gaan doen :slightly_smiling_face: en dan als hij vraagt als date, ja zeggen

Iets gaan drinken in de stad ofz :slightly_smiling_face: (ik hoop dat er een stad dichtbij jullie is?)

Ik zou zeggen vraag het, want als je het niet vraag blijf je maar met die vraag in je kop rondlopen en als je dan kiest voor de vriendschap heb je natuurlijk ruimte nodig om over hem heen te komen. Dat gaat niet als je elkaar continue zie. Uit ervaring eindigt de vriendschap op een veel slechter plaats dan het gewoon te vragen.

Een goede relatie heeft goede communicatie nodig. Dus begin er nu al mee met praten over hoe jij je voel! Al dat mysterieuze gedoe hebben de meeste jongens een schijt hekel aan.

Precies dat !!!

Bedankt allemaal ! Het vragen twijfel ik nog over, maar het was lief dat jullie me probeerde te helpen xxx

hahaha al vaker gedaan, we gaan zelfs shoppen binnenkort hihi (: