Goede vriend

ik heb een goede vriend, en wil eigk ook gezellig met hem savonds op bed filmpje kijken ofzo, en dat hij blijft slapen
alleen denken mijn ouders dan meteen dat we een stelletje zijn of iet dergelijks, terwijl het vriendschap is.
Vinden jullie dat je zo een soort vriendschap kan hebben? of zouden jullie ook meteen denken dat we iets voor elkaar voelen?

ja, dat doe ik maar toch blijven ze iedere keer van die opmerkingen maken dat ik denk van moet dat nou, ik voel me thuis altijd zo gecontroleerd :S

Misschien je ouders eens uitleggen dat het meer voelt als een broer-zus relatie? En dat dat ook zeker (?) niet gaat veranderen.

Het lijkt me mogelijk een vriendschap moet kunnen. Ben je er alleen wel zeker van dat hij het net zo voelt? Want het is in dit soort situaties wel belangrijk dat je er allebei zo over denkt.

Het zou kunnen, ik heb ook eens bij een vriend geslapen na het uitgaan. Toch zou ik ook snel denken dat er meer speelt.

ja zo denken we er beide over, er kan niks meer tussen ons zijn. vanwege bepaalde redenen

ik was 12 :flushed:
haha en je moet je echt niet schamen, want iedereen doet t op zn eigen manier he xx