Goede vriend of meer ..?

Ik zit nu in mijn examenjaar en dit jaar is er een jongen in mijn klas gekomen die is gezakt vorig jaar. Hij is 2 jaar ouder.

Al meteen was er een goede klik en we kunnen heel erg lachen in het echt en op msn. Ik vond hem al meteen bij het begin heel knap en lief. Het enige probleem is dat hij gewoon een hele sociale jongen is en tegen iedereen zo aardig is.
Het ene moment heb ik het gevoel dat hij mij leuk vind en het andere moment mij gewoon een heel aardig meisje vindt.

Ik heb nooit zo’n probleem om de eerste stap te zetten of gewoon te vragen wat een jongen van mij vindt. Allleen bij hem is het anders, ik heb gewoon echte leuke gesprekken maar ik zou echt niet weten hoe ik aan hem moet vragen wat hij van me vind ? Ook is hij nogal populair, dus is het alweer een stukje moeilijker … op een ‘‘subtiele grappige’’ manier om te vragen om af te spreken ( Samen huiswerk maken ?:grin:) heb ik al geprobeert en hij gaat er dan gewoon grappig op in maar er komt dus uiteindelijk niks van.

Mijn vraag is wat ik nu moet doen, ik begin steeds meer aan hem te denken en vind hem echt leuk. Hoe moet ik erachter komen of hij mij ook ziet zitten? Ik voel me echt een eerste klasser als ik dit vraag, maar god… ik weet gewoon niet hoe ik erachter moet komen bij hem.

haha ik weet wat je bedoelt. sta je wel bij hem in de pauze enzo?
ik zit nu hard na te denken hoe je subtiel een keertje met hem af kan spreken, maar ik kan niks bedenken, i’m sorry (’: up!

Had het zelfde probleem :’).
Helaas geen tips want de jongen was na 3 weken verhuisd dus heb nooit genoeg tijd gehad om het uit te vogelen xD