Goede vriend en ik; wat nu?

Probleem x)

Hii meiden, ik merkte dat jullie wel erg ver doordraafde bij mn vorige verhaal :wink: Mn vraag was WAAR ik met hem kon afspreken x’D Dus niks anders. Mis verstand x) Kan gebeuren =P. Maar als iemand dus een leuke plek weet om met een GEWONE vriend heen te gaan =.=

Dank U!

Mijn vriendje was ook mijn beste vriend voordat we wat kregen en we hebben nu een jaar en bijna 9 maanden. Alleen om aan te geven dat vrienden naar lovers ook goed kan gaan haha :wink:.

Als ik het goed lees heeft hij nu geen vriendin meer? Waarom denk je dat je er spijt van gaat hebben als jullie “verder gaan”? Dat het ten koste van jullie vriendschap gaat?

Verder met dit weer schaaatseeen :grinning:. Of een filmpje pakken is altijd leuk toch :slightly_smiling_face:.

Omdat hij nog een meisje heeft =P
(Dat heb ik gelijk even veranderd)

x

Aaah ok haha…

Hmm dan is het wel moeilijk ja :frowning_face:. Als je denkt dat jullie weer teveel naar elkaar toe gaan trekken zou ik een neutralere date doen. Als je een filmpje pakt, ga je al gauw tegen elkaar aan zitten enzo…

Misschien samen gaan lunchen ofzo (A)? Of shoppen als hij dat aankan :wink:.

Je moet ook even voor jezelf bekijken of het wel slim is om af te spreken. Wie weet ga je hem nog veel leuker vinden en wordt je met je neus op de feiten gedrukt dat hij toch echt een vriendin heeft :frowning_face:

als jullie er allebij spijt van hebben hoeft er toch niets te gebeuren?
anders ga je naar de stad ofzo of ergens waar veel mensen zijn dan doe je dat ook niet snel omdat hij dan bang is dat iemand hem ziet ofzo…!!

maar inprenciepe moet het toch te doen zijn om niet verder te gaan als jij het meisje kent en geen pijn wil doen en hij wil denk ik zijn vriendin ook niet pijn doen dan denke jullie op dat moment ook wel aan dat meisje

Oei, gewoon een filmpje kijken ofzo? Of wat gaan drinken?
Maar ik zou het niet doen, als je weet van jezelf dat je weer met hem gaat zoenen/verder gaat,!

Jhaa, je zou denken dat een jongen zich gaat schamen op een plek waar veel mensen zijn hea x)
Nou hij niet, we zaten tijdje geleden in een restaurant, heel rustig, dat wel, lag ik bovenop hem. We deden niks hoor! Dat niet. Gewoon knuffen. (…) We zoenen niet. Dat doe ik niet met hem.
Ik wil graag met hem afspreken omdat ik het goed met hem kan vinden, maar niet iets clichés als filmpje ofzo (Sorry meiden!), ik ben meer van de orginele dingen.

(?)

je lag boven op hem in een restaurant :stuck_out_tongue:? Oke…

Naar de dierentuin :grin:

Hihi jeps, in een rustig hoekje, op loungebank, weinig mensen, warme chocomelk, heerlijk toch =D.

ja… klinkt goed :wink:… Maar hij heeft een vriendin :frowning_face:

Dierentuin is idd wel een leuk idee :grinning:. Of samen een boswandeling maken en daarna ergens in een cafeetje opwarmen ofzo. Nog steeds niet heel origineel, maar wel knus :slightly_smiling_face:

mijn beste vriend was heel lang al verliefd op mij,
maar ik had wat met zijn beste vriend xD
en toen ging dat uit, heb ik wat met mijn beste vriend gekregen.
hij is nu niet meer mijn vriendje, maar een gewone vriend.
we neigen nog wel heel erg naar elkaar toe, en dat merk je ook wel eens aan het te ver gaan. ik zou er voorzichtig mee zijn, want onze vriendschap is niet meer wat het geweest is… :frowning_face:

Ik vind het maar lullig voor zijn vriendin…

Ja ik absoluut ook!

Daarom vind ik dat het wel een casual afspraakje moet zijn als vrienden echt. Gewoon openbaar…

Als je hem zo erg leuk vindt, heb je dan wel enige zelfbeheersing? Ik bedoel, ik zou het echt ongelooflijk lullig vinden als je mogelijk weer verder gaat. Als hij jou trouwens zo leuk vindt, had hij nu niet meer zijn huidige vriendin. Zoals je al zegt, hij heeft een vriendin. Je wil haar niet kwetsen zeg je ook. Doe dan gewoon simpel en spreek gewoon op een drukke plek af. Weet je hoe erg het voor dat meisje is als haar vriendje nogmaals met jou ‘vreemd gaat’?

Jullie denken dat als ik zeg verder gaan dat ik dan bedoel dat we verder gaan dan zoenen. Maar ik zoen niet met hem. We knuffelen alleen, en volgens mij vind iedereen hier dat normaal ofzo xD Maar ik vind het nogal raar als je met je normale vriend zo doet, maar jaa XD

Daar ging het helemaal niet om; ik vroeg alleen of jullie ideeën hadden xD.

x

Knuffelen is niet echt heel erg. Maar samen knus knuffelen in restaurant en boven op hem liggen wetend dat hij een vriendin heeft ( waar jij ook om geeft, anders zou je niet zeggen dat je haar geen pijn wilt doen) dat vind ik wel raar ja.
En missch ben jij ook gevoelens voor hem aan het ontwikkelen, maar je weet dat hij een vriendin heeft he… missch wat rustiger aan doen. Anders kwetsen jullie niet alleen dat ene vriendin maar ook je zelf, toch?

Hm ideeen? Hmmmm shoppen? of bowlen/poolen maar dan beetje id middag? bioscoop een comedy film waar je keihard in de deuk bij ligt?

Ik wist niet dat knuffelen boven op hem liggen was…

sorry had ik duidelijker in moeten zijn =$

Een vriend van mij en ik spreken ook wel eens af, maar we doen dan nooit iets nuttigs eigenlijk. Gewoon bij hem of bij mij thuis computeren en lachen :’)