goede voornemens 2017!

hey,
ik vroeg me eens af wat zijn nou jullie goede beauty/health voornemens voor 2017?

Oh wat leuk! Nou ik wil een dagcreme vinden die en natuurlijk is en bij mijn huid past en er wat voor doet. Zelfde geld voor shampoo.

Fit worden, afvallen, gezond eten. En dit keer écht.
Verder vooral wat structuur in mijn leven brengen

Heuj Ginger dat lijkt heel erg op mijn goede voornemens.

Ik wil m’n leven op de rit krijgen door meer structuur er in aan te brengen. Onder andere door een agenda/planner heeeel erg goed bij te houden en door mijn huis op te ruimen. Steeds is het een puinzooi en dat leidt me af.
Verder weer het sporten oppakken om af te vallen.

Mijn goede health voornemens: Eindelijk eens de lessen nemen die ik al een hele tijd wil volgen en eerder niet kon ivm beenblessure!
Ik wil beginnen op vrijdag 6 januari :slightly_smiling_face:

Ik heb niet echt goede voornemens maar hoop wel dat 2017 véél beter loopt bij ons dan 2016, want dit jaar was echt vreselijk en dat zeg ik niet gauw, maar het heeft wel een aantal emmers doen overlopen…
Het enige positieve nu is dat we in januari ons kleintje kunnen verwachten wat wél een goed begin van het jaar is!
::slightly_smiling_face:

Mijn #1 health voornemen is, om te leren met mezelf te leven. Mezelf te kunnen accepteren en te kunnen genieten van het leven, waarbij je niet afhankelijk hoeft te zijn van een partner.

In therapie gaan voor mijn bindingsangst :slightly_smiling_face:

2016 was echt verschrikkelijk, zacht uitgedrukt.

Ik wil graag in 2017 mijn depressie/automutilatie/paniek klachten/eetgedrag onder controle krijgen,
en mezelf accepteren zoals ik ben, met gebreken, maar niet te min.

Ik ga 2017 echt een jaar voor mezelf maken, klinkt misschien egoïstisch maar dat moet gewoon.

2016 WAS HET K*TSTE JAAR OOOOOIT.

Mijn voornemens zijn een beetje privé maar heel veel zijn m’n voornemens die ik ook voor 2016 had… :flushed: maar ja.

Van mijn knieblessure na 6 jaar afkomen & eindelijk weer lekker kunnen sporten
Ook wil ik nog meer make-up tips enzo leren en nieuwe producten ontdekken! :wink:

Geldt mental health ook? Want ik ga stoppen met energie steken in mensen die het niet verdienen, en de mensen die constant in een negatieve vibe leven droppen. Meest heb ik al gedaan, maar 2017 gaat alleen maar about me zijn. Wil zo carefree mogelijk leven.

-stoppen met nagel en velletjes bijten
-eindelijk fatsoenlijk mijn wenkbrauwen leren epileren
-mental health: me meer ontspannen
-met oogschaduw en highlighter leren werken

-

• Werk vinden
  • Toelatingsexamens halen voor de Pabo
  • Kunnen haken & borduren
  • Meer piercings maken en verkopen
  • Op vakantie naar Boedapest
  • M’n streefgewicht bereiken

Mijn belangrijkste voornemens zijn terug in balans komen, mentaal en lichamelijk, en me weer lekker in mijn eigen vel voelen.

Dus, yoga voor mijn mentale en lichamelijke balans (letterlijk haha :stuck_out_tongue:), stappen maken met mijn psychologische gezondheid, hardlopen en gezonder eten, en hopelijk iets afvallen.

• Mijn huid beter verzorgen
  • Afvallen en mezelf lekker voelen in mijn eigen lichaam
  • Mijn eerste tatoeage laten zetten
  • Eerste jaar van mijn studie halen
  • Geen aandacht meer steken in mensen die het het niet waard zijn

Ik heb dit jaar maar één voornemen: Minder stressen.

Mijn goede voornemen voor 2017 was om o.a. zelf vitamine B12 te leren injecteren. (Ik was nooit fan van naalden) Ik heb gister onder begeleiding van de assistente voor het eerst zelf geprikt. Ik vond het wel een beetje spannend, werd een beetje duizelig en zag vlekken voor mijn ogen maar het is toch gelukt. :flushed: Dit geeft me zoveel vrijheid en moeilijk is het eigenlijk niet.

Andere voornemens:

• Afstuderen
  • Meer bewegen
  • Meer leuke dingen doen (reizen etc.)
  • Vaker nieuwe dingen koken/bakken

De 5kg die ik ben aangekomen door het afstuderen het afgelopen jaar eraf sporten.
Voldoende geld sparen voor mijn reis.
Liever zijn voor mijn vriend.