Goede volume shampoo.

Weet iemand een goede shampoo waar je volume mee in je haaar kunt krijgen. ik heb al van alles geprobeerd maar het blijft maar slap hangen.
Dusss.
Help please (:

die van Guhl is erg fijn, met lotus volgensmij
hoewel ik die verassend volume van andrelon samen met dat pompje ook best vind werken.

Van dat pompje wordt mijn haar alleen maar heel erg vet en zwaar. Die shampoo werkt overigens ook niet top, vind ik.
Ben ook op zoek naar wat anders, dus lees ik even mee.

Guhl is erg fijn ja.
Ik gebruik zelf de biershampoo, maar ook die geeft extra volume. Had afgelopen weekend elvive gebruikt en het was gelijk plat.

Ja Guhl is echt fijn maar ik zou liever hebben dat er ook menselijke extracten in zitten, dat is zegmaar best fijn

ik heb nog nooit echt een shampoo gehad waarvan me haar meer volume kreeg, dus tja.

ah zelfde probleem

menselijke extracten?

^ ze is een faker. menselijke extracten - kannibaal you know. :wink:

John frieda luxurius volume en dan de shampoo conditioner,
maaar vooral de spray ervan.
die is echt magisch. die werkt echt gewoon ;o

oow, hahaha xd

klopt, die spray heb ik ook!
werkt heel goed!

Ik vind de sios shampoo best goed! (Als ik het goed typ?)

Bij mij helpt de nivea volume shampoo goed, in ieder geval, je ziet verschil. Die van wella is heel slecht, die maakte het bijna alleen maar platter.

Ik gebruik altijd volume shampoo van John Frieda, samen met de conditioner, en zo’n spray. En daarna droog ik mijn haar met een haardroger ondersteboven, zo creëer je ook heel veel meer volume (helpt echt).

Syoss :3

die zoek ik ook:P

Ik vind die van pantène (?) ook wel fijn!

ik heb de shampoo van Elvive, die met de paarse dop voor volume!
Werkt bij mij echt goed!