Goede vervanger mac oogmake-up gezocht

Hey girls!

Ik ben op zoek naar een goede vervanger voor oogmake-up die vergelijkbaar is met die van mac! Ik ben een arme arme studente :cry:, dus heb niet veel te besteden en om nou elke keer maar 1 kleur te kunnen kopen is niks voor mij. Weten jullie misschien betaalbare goed gepigmenteerde oogmake-up? E-bay en marktplaats etc is trouwens geen oplossing voor mij!

Alvast bedankt veel liefs Lindsey

als je online kan betalen is NYX een goede vervanging vind ik ^^

Haha dat arme arme studente was natuurlijk wel een beetje overdreven hoor(A), maar ik zal zeker eens kijken! Dankjewel:)
Andere tips blijven welkom:D

Voor oogschaduw die palette die je op ebay kan kopen met 120 (?)

Voor de rest weet ik niet echt een goede vervanger, wel de mascara maar veder niks.

MAC is een soort van onvervangbaar volgens mij :stuck_out_tongue:.
Maar idd, nyx heeft mooie palettes (heb er zelf 1 van de caribbean collection), die erg goed gepigmenteerd zijn :slightly_smiling_face:. Gekocht via www.boozyshop.nl
Gosh effectpowders zijn ook erg goed gepigmenteerd, wel 7 euro per potje maar daar doe je erg lang mee. De NYX pearlmania zijn btw ook aanraders, heb daar toen 2 samples van gekregen bij mn bestelling.
Oh en als je nog geen oogschaduwbasis gebruikt moet je daar eens mee beginnen, dan blijft oogschaduw veeeeel langer zitten en worden de meeste kleuren ook intenser. De HEMA heeft een oogschaduwbasis die goed is en maar 3 euro nogwat kost.

Als je een goeie vervanger zoekt ga je al snel naar ook duurdere merken.
En als je het goedkoop wilt moet je op ebay kijken, ik heb daar gisteren de 120 kleuren oogschaw palette gekocht en moet hem ergens volgende week binnen krijgen. Ze zeggen dat deze net zo goed is als mac.