Zoek op google
jaah iknow het sloeg nergens op -.-’
Zoek op google
jaah iknow het sloeg nergens op -.-’
Ik denk dat het wel goed is voor de mensjes die moeite hebben met leren Goedzo
Maar ik leer zelden dus ik heb het niet nodig
handig, maar ik heb ze niet nodig
ik leer gewoon 2 dagen vantevoren + maak samenvattingen. klaar xD
alleen nu heb ik écht geen zin meer, omdat het de laatste weekjes zijn, en nu hebben we het juist SUPER druk
Jeez.
Misschien moet je eens kijken of je een baan als mentor ofzo kan krijgen.
Wist ik al. Ik maak vaak samenvattingen, daar heb ik gewoon meer aan.
En bij woordjes heb ik het geluk dat ik ze heel snel in me opneem en dat het dan ook nog een beetje blijft hangen.
Ik denk dat jij maar eens goed moet gaan leren voor het vak nederlands.
Ik zou in je tekst met tips eens wat meer letten op spellingsfouten.
En soms zitten er wat vage tips bij.
En dat op digitaal leren is GEEN goede tip:
door op de computer bezig te zijn, is je concentratie gedeeltelijk weer weg + je gaat je vlugger laten afleiden.
Je hebt dan ook sneller de drang om te surfen op internet in plaats van te leren.
Je hebt wel gelijk over dat afleiden, maar voor sommige is het makkelijker om zo te leren (voor mij bijvoorbeeld), omdat je het programma in kan stellen dat ie je net zo lang blijft overhoren tot dat je geen fouten meer maakt, erg handig dus!
Lang leve wrts.nl
ik kan écht niet zonder dat programma
[nohtml][b][message=3718846,noline]xxLoess schreef op 10 juni 2009 @ 22:21[/message]:[/b] Lang leve wrts.nl ik kan écht niet zonder dat programma :relieved:[/nohtml]
Ik kan ook ééééécht niet zonder dat programma,
Hoe werkt die progamma TEACH2000?
Ik heb het full version gedownload huh? ik snap het niet wil je het uitleggen?
ik vind wrts.nl veeeel fijner. niet dat ik het vaak gebruik ofzo xD
maar je hebt ook van die functies dat je bijv. begrippenkaartjes kan uitprinten met voorop begrip en achterop de omschrijving enzo
en je kan met wrts.nl ook op msn overhoren super grappig dan is het wedstrijdje wie de meeste woorden goed heeft ofzo.
Je voert het in het bovenste vakje in, daarna moet je het nog naar beneden halen zeg maar met een knopje ergens, en dán kan je op het overhoren knopje klikken.
Ik denk dat ik dat ook maar eens ga downloaden voor mijn examen frans.
up
ik vind het niet echt goede tips…
sorry.
hm, niet echt goeie tips, het meeste wist ik al wel. Die site, www.lereniseenmakkie.nl ofzo is wel heel erg goed, het kan me erg helpen denk ik!