Goede tip om littekens te verbergen?

Hoi meiden!

Ik heb a.s week een gala en omdat ik helaas nog al veel aan automutilatie heb gedaan zien mijn armen er erg slecht uit. Het gala schijnt ontzettend leuk te zijn en ik wil dan ook ontzettend graag heen, alleen zijn mijn littekens toch wel een erg groot punt. Ik ben er eigenlijk nog niet klaar voor om in blote armen rond te lopen.

Ik heb al heel vaak van alles geprobeerd met foundation, poeder, bb-cream, cc-cream en ga zo maar door! Helaas helpt niks echt fantastisch en blijf je het gewoon zien.
Ik wou dus graag de creme van coverderm gaan kopen, maar helaas is deze nu nergens verkrijgbaar in de winkel bij Douglas.

Weet iemand heel misschien of er een soort gelijke creme bestaat?
Dankjulliewel alvast!

Is het meestal niet donker daar? Of bijvoorbeeld een jasje eroverheen trekken? Colbertje?

Kun je niet een jurkje met lange mouwen aan doen?

als het een gala is, kun je dan geen galajurk aantrekken met van die lange handschoenen erbij? Of zit het ook op je bovenarmen?

Verder is het idee van een jasje of colbertje ook een goed idee.

Ik weet niet of het echt over je hele armen zit, maar als het ‘alleen’ je onderarmen zijn kun je misschien ook wel van die lange chique handschoenen aan? Of heel veel armbanden?

Een jurk met lange mouwen kan ook heel mooi zijn. Het enige waar ik dan nog wel eens last van wil hebben is dat als de littekens nog ‘rijp’ zijn (roze, dik, nog niet wit en dun etc.) heeeeel erg kunnen gaan jeuken in iets straks.

Of een brede armband met een grote bloem erop ofzo.
Of lange handschoenen

Thanks allemaal! Het is helaas donderdag al dus ik heb geen tijd om nog wat te kopen…
Ik ga het maar gewoon proberen met foundation, en het is inderdaad toch donker! (: