goede tiips om jonge snel te vergeten???????

ik ben heel erg verliefd op een jongen maar hij woont aan de andere kand van nederland en daarom is het niks gewoorden ,hij heeft nu een andere vriendin die wel bij hem in de buurt woont maar ik kan hem niet vergeten ik hou van hem hoe kan ik hem vergeten we zijn nog wel gewoon vrienden.ik heb ook al gejankt,chocolade gegeten en geshopt maar niks werkt helpp aub!!!

ik heb een crush op een jongen, hij woont in almere en ik dichtbij rotterdam,maar het probleem is ik zie hem bijna nooit, het zijn wel kenissen van ons, en ik weet zn hyves en ik kan ook aan zijn msn komen, maar ik weet dan niet wat ik moet zeggen als ik hem heb toegevoegd, straks vraagt hij waarom heb je me toegevoegd? dan sta ik een beetje voor lul

heeft iemand enig idee wat ik dan kan zeggen?

Je moet hem gewoon proberen vergeten, hij heeft een vriendin, als ie echt voor jou wou gaan, had ie geen andere vriendin nu. Klinkt hard, maar het is zo!..

Een andere jongens zoeken?

Je moet gewoon alleen maar aan zijn slechte kanten denken en zijn goede vergeten, dan vind je al heel snel die jongen niet meer leuk.
En ga zeker niet zitten treuren geen hand vol jongens maar een land vol jongens!

Dattie een kennis is, is toch al reden genoeg om hem toe te voegen? :stuck_out_tongue:
Ik denk niet dat je dan zo snel voor lul zal staan. Mijn vriendje woont in Groningen en ik bij Rotterdam in de buurt, en wij waren eerst ook kennissen. Ik heb hem gewoon om zn msn gevraagd, toen ik eindelijk zn hyves had gevonden. (6)

hij is wel een kennis, maar we zien elkaar niet zo vaak, onze ouders zien elkaar heel vaak
toen wij laatst in slagharen waren, kwamen zij ook maar ik heb niet echt met hem gepraat ofzo
alleen heey en doei <_<
wat moet ik nou zeggen als ik hem toevoeg?
ik zou het raar vinden als iemand mij toevoegt die ik niet zo goed ken

Tip uit het nieuwe ‘Hoe Overleef Ik’-boek; denk aan koeienpoep, doorgekookte spruitjes en verlepte sla XD

wtf :expressionless:

Ik had hetzelfde! alleen hij heeft nog geen nieuwe vriendin.
maar ik zou er ook kapot van zijn als dat wel zou gebeuren.
het is ook moeilijk omdat die afstand de enige reden is
hoe erg het ook klikt. Concentreer je op z’n slechte kantjes, beeld je in dat er nog betere jongens zijn op de wereld en ook
als hij echt van je houdt , zou hij het proberen met die afstand!
Het beste is om hem nu niet te spreken. Zet jezelf op msn op off, en praat zo met je vrienden. of block hem voor een tijdje.
als hij smst , ben je kortaf. of je antwoord niet.
Ga uit! zoek nieuwe jongens, leer ze kennen. Flirt erop los!

ik weet dat het ongelofelijk moeilijk is, de mijne maakte het uit in het begin van de vakantie en ik ben er geloof ik net overheen.
als je erover wilt praten op msn ofzo, note me!
succes

ik heb dus precies hetzelfde,
heb echt een crush op een jongen die bij alphen a/d rijn woont, ik woon zelf in de buurt van Roosendaal…
We hadden vet leuke gesprekken en enzo, noemde me ook schatje etc. etc.
We zouden wat afspreken, ging niet meer door & nu heeft ie dus ineens een vriendin.
Spreek 'm ook gewoon nooit meer.
Maarja, praat er met een goede vriend of vriendin over, verder kan ik je ook niet heel veel advies geven.
Succes in ieder geval!

Op een andere jongen verliefd worden . :slightly_smiling_face:

ik heb echt precies 't zelfde.
bij mij hielp t ook om al zn smsjes en gespreksgeschiedenissen enzo te verwijderen.