Goede thermobeker

Ik zoek een thermobeker, dus zeg maar zo’n beker die je thee/koffie warm houdt en die je niet open moet draaien om er van te drinken, gewoon met zo’n klepje dat je open/dicht doet.

Ik weet dat starbucks er maken maar die vind ik best prijzig. Had er ook één gezien van hunkemoller die maar de helft kost, maar weet helemaal niet hoe je ziet of het een goede is of niet?

Suggesties zijn altijd welkom :slightly_smiling_face:

Al gekeken bij de Blokker of Xenos?

Made By Fressko maken suuuuper fijne (en hèèl mooi), ik ben gek op de mijne, maar die zijn wel erg duur…

Dankjewel voor jullie tips! ga zeker is naar ze allemaal kijken! Prijs maakt niet zo héél veel uit, zolang ik maar geen koffie over mijn broek mors :’)

Enig idee trouwens hoe ik deze het beste uitwas? En of ik deze ook al moet wassen voor ik ze voor de eerste keer gebruik?

En ohja, als ik er één van starbucks koop, hoe duur zijn deze ongeveer? zie online alleen maar de amerikaanse prijzen…

Ik heb zelf deze http://www.koffiecenter.nl/product/598810/contigo-byron-snapseal-rvs-0-47-l.html?ref=286554&label=22719-AGI-35876085549-ASI-156918525624-598810&gclid=Cj0KEQiAperBBRDfuMf72sr56fIBEiQAPFXszXbMsxtWj8nUUztlA-hIYS5eMX0p9cxMQVHNcc9RgMEaAqVq8P8HAQ

Ik ben er heel erg tevreden mee! Als ik acht uur lang naar school moet is de koffie nog steeds warm aan het einde van de dag. Het is ook een fijn formaat, er past iets minder dan een halve liter in.