Goede tas voor school

Hee allemaal

Welke tas gebruiken jullie voor school? Bv als jullie veel boeken moeten meenemen?
Ik wil namelijk graag een goede tas waar ik boeken mee kan nemen maar ook extra kleine dingen die ik nodig heb zoals eten of maandverband oid.

Aanbevelingen iemand? :slightly_smiling_face:

Ik heb zelf verschillende tassen gebruikt voor school, van schoudertassen van PUMA tot rugzakken van Eastpak tot handtassen.

Zelf vind ik uiteindelijk een rugzak toch ideaal als je veel mee moet nemen! Dan zijn merken als Eastpak, Fjällräven Kanken, Herschel en Adidas echt mijn favo’s. Niet te groot, maar wel waar enorm veel inpast.

Als ik minder boeken heb dan vind ik een big shopper die je om je schouder heen kan dragen enorm fijn. Of een simpel canvas tasje!

Dit zijn mijn favorieten in ieder geval, maar voor jezelf is het altijd vaak proberen. Heb echt al verschillende tassen gehad op de middelbare :")

Ik heb zelf sinds mijn examenjaar een leren messenger bag. Voor veel boeken was deze ongeschikt, maar in mijn examenjaar was dit een goede tas, ik had een hoofdvak voor boeken e.d. en twee voorvakken voor andere zaken. Zelfs een atlas paste erin.
Voorheen had ik een canvas schoudertas waar heel veel in paste. Maar die had ik echt 6 jaar gebruikt en was toen wel klaar.

Idealiter zou ik een rugzak hebben gehad, maar ik heb nooit hele zware boeken gehad en ik vind rugzakken ook lelijk.

Voor school had ik altijd een rugzak.

Ik ga studeren en wil graag mijn laptop mee willen nemen, aangezien ik een 15,6 inch laptop heb had ik een tas nodig met een groot laptop vak. Ik ben uiteindelijk uitgekomen op de Kipling Seoul Up, heel veel kleine handige vakjes en ritsjes en ook bijv 2 zakjes voor flessen aan de buitenkant. Ook het binnenvak ik ruim en kan laptop en veel boeken aan.