Goede Stijltangen onder ¤55.-

Helleu meiden,
Kennen jullie misschien goede stijltangen onder de 55 euro?
want ik heb echt behoefte aan een nieuwe.
Zelf heb ik nu die van Princess die ¤20.- kostte (bij de kijkshop)
En die heb ik al iets van anderhalf jaar ofzo.
En ik wil graag zo een soort van CHI. maar dan goedkoop :flushed:

xx.

mijn kapper zei dat ik er vooral geen onder de 50 / 60 euro moest kopen. ik heb er nu 1 van 85 euro gekregen van me ouders, dus ik zou het niet weten. sorry!

wat is der mis met stijltangen onder de 50 euro?
maargoed, als je een chi wilt, zul je toch wel wat meer geld moeten uitgeven.

welke heb je dan gekregen?

De philips salonstraight Pro XL is héél goed.

Hmm. Ik persoonlijk koop meestal wat duurdere stijltangen, omdat ik dat om 1 of andere rede gewoon fijner/beter vind. Maar ik heb vroeger de Remington stijltang gehad.! Die zijn ook heeeel goed! Meestal rond de 50-60 euro. Sommige zelfs wat goedkoper! Met de Remingtontang krijg ikme haar goed stijl, maar met de Chi tang blijft het veel langer stijl, ook al het vochtig buiten is. Met de Remingtontang niet… Tenminste bij mij! Mijn Chitang was volgens mij rond de 200 euro! Maar dan heb je ook wel wat! Veeel succes en ik hoop dat je er wat aanhebt! Vergeet geen bescherming voor je haar te gebruiken voordat je gaat stijlen!

ik heb er een gekocht bij de action die was maar 7,- zoiets en hy werkt verbazingwekkend goed! gewoon zelf verstelbaar tot 200graden. ik heb er gelijk nog 2 gekocht voor als ze ooit eens uit het assortiment zijn & mocht hy kapot gaan.=)