Goede sportbh

Hoihoi,

Ik ga binnenkort weer lekker veel sporten alleen ben ik opzoek naar een goede sportbh, ik had er altijd eentje maar die is inmiddels te klein. Het vinden van eentje die lekker zit heb ik niet gevonden. Ik heb een cupmaat van 75C of 70D beetje afhankelijk van hoe de cup valt. Ik ga fitnessen, zowel cardio als kracht training, en eventueel ook weer kickboksen. Mijn budget ligt rond de 40 euro, ik hoop dat jullie een hebben die stevig is en lekker zit die jullie mij kunnen aanraden.

Als je budget rond de 40 euro ligt, zou ik als ik jou was gewoon eens goed tussen de Nike en Adidas sportbh’s neuzen. Dat zijn naar mijn ervaring toch de meest stevige sportbh’s die er zijn.

Als je daar de mogelijkheid toe hebt, zou ik als ik jou was eens bij de Decathlon kijken. Al is dat wel onder je budget (dat zal vast niet erg zijn :wink: ), maar er zitten vaak(!) wel goede en stevige tussen. Overigens zijn er ook bij de Decathlon sportbh’s die niet stevig zijn!

Vooral bh’s die niet uit ‘één stuk’ bestaan raad ik aan, dus dan eigenlijk meer zoiets:
https://www.zalando.nl/nike-performance-pro-rival-sport-bh-n1241i00a-g12.html

Voor de rest vooral kijken wat het lekkerst zit! Succes :slightly_smiling_face:

Ik ben zelf erg fan van de Adidas sportbh’s. Die van Nike vind ik niet heel fijn omdat ze vaak geen pads hebben waardoor je tepels doorschijnen… Ik raad je sowieso aan om naar een fysieke winkel te gaan en een hoop bh’s te passen en in het pashokje goed bewegen zodat je voelt of de bh nergens snijdt en lekker zit tijdens alle oefeningen.

Ik heb ongeveer dezelfde maat als jij en gebruik graag de gewone sportbeha’s van Nike, die uit een stuk bestaan gaan bij mij ook gewoon goed, als je ze strak genoeg koopt. Ik vind het echt hele fijne beha’s, ze zitten super comfi en ondersteunen heel goed. Misschien kan je een keer een paar gaan passen, dit klinkt stom maar door een paar keer op en neer te springen in het kleedhokje kan je vaak al voelen of het goed zit of niet!

Bedankt voor jullie antwoorden, in wat voor winkels zou ik dan nike en adidas sportbh’s kunnen passen? Heb alleen hunkemuller en livera in de buurt en livera vind ik zelf al niet zo fijn en bij de hunkemuller hebben ze vrij prijzige niet lekker zittende sportbh’s.

Sportwinkels hebben vaak de bh’s van Nike en Adidas wel, denk aan Intersport, Actiesport, enzovoort! Veneboer heeft ze geloof ik ook wel als je naar de juiste winkel gaat. Heb je dat soort winkels in de buurt? Anders kan je het online bestellen en terugsturen als 't niet zit maar dat is wel gedoe. Maar als je de bh’s van Hunkemuller en Livera echt niet chill vindt dan is dat denk ik ook geen optie dus ja…

^In de stad hebben we wel een aktiesport en perry en dat soort sportwinkels dus dan ga ik daar maar een keer heen.

Ik had altijd een hele fijne, weet niet meer waar hij wegkwam maar ik kon er ook metalen dingen inschuiven voor bescherming tijdens het kickboksen. Als die dingen er niet inzaten zat hij ook heel erg lekker. Ik had laatst deze https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/25092-hkmx-the-game-sports-bra-level-1-black-112174-1.html van de hunkemoller gepast maar die zat zo niet comfi en die ik had was volgens mij van nike.

Ik heb er net 1 bij de Action gekocht, ben benieuwd