Goede sport bh?

Weet iemand waar je goede sport bh’s kan kopen?
Een sport bh met een leuk printje of een kleurtje is altijd leuk.
Liefst ook niet te duur.
Ik heb een 75a of een smal.

Alvast bedankt. Waant nu doe ik het met een van de aldi XD
En ik heb er echt een nodig omdat ik turn en en dus veel schokken en draaien enzo en een gewone bh zit niet zo fijn tijdens het turnen omdat die toch een beetje verschuift enzo door de bewegingen.

Bij de h&m

De h&m heeft inderdaad erg leuke/fijne die ook niet zo duur zijn :slightly_smiling_face:

Kijk is bij Primark, die hebben sport bh’s voor ongeveer 7 á 8 euro en ze zijn ook nog padded met een gekruiste achterkant. Ze zitten super lekker en zijn goed stevig/ondersteunend dus die zou ik je echt aanraden. :slightly_smiling_face:

Ik heb een hele fijne van H&M. Hij is voorgevormd, dus je bent ook niet meteen zo plat als een dubbeltje. Op de website hebben ze hem alleen nog maar in een L, maar in de meeste winkels hangt hij ook!

Ik heb er een van de Hunkemöller, maar de H&M heeft ze inderdaad ook!

H&M/Primark/Hunkemöller :slightly_smiling_face:

Ja dat dus ook als ik er een aan doe ben ik precies helemaal plat en lijkt het alsof ik niks heb. En dan zie je de bandjes van de sport bh zitten in mijn turnpak en dan denk ik altijd dat de anderen gaan denken van waarom draagt die een sport bh.

De Action heeft ze ook, een vriendin van me vond ze wel goed zitten!

HEMA heeft ook gekleurde sportbeha’s.

Ik zweer bij H&M, heb ooit ook weleens een duurdere gekocht maar die ligt achterin de kast. Die voorgevormde van H&M drukken alles goed plat en zorgd dat je absoluut geen last krijgt van ‘wiebelende’ borsten. Heel fijn.

Ik heb sportBH’s van de H&M. bevalt me prima. nou is het ook niet zo moeilijk om een goede sportBH te vinden als je bijna geen tieten hebt:P

Ik heb van de action maar die vind ik niet zo fijn, zit niet echt goede vulling in ofzo, dus je ziet het als je het koud hebt ofzo haha.

Je kan idd kijken bij de H&M, maar ik hoor ook veel mensen over de sportbh’s bij de Decathlon en de Perry sport, maar die zijn wel iets prijziger denk ik.

Pff, ik heb ook echt een goede sportbh nodig… Ik was vandaag bij de Primark en die zagen er echt heel slap uit, kan niet goed zijn… maargoed beschouw dit maar als een up (:

De mijne komt van de Hema, zou er een moeten hebben voor heavy sport maar heb er een voor medium, die voor heavy waren er alleen in huge maten waar ik 5 keer ik kan.
Die van de H&M heb ik wel eens mee in mijn handen gestaan maar vond ze er niet zo super uit zien…
Heb zelf wel liefst een zwarte :slightly_smiling_face:)