Weet iemand een winkel waar je echt mooie goed zittende spijkerbroeken kan kopen? Max 70 euro?
Mijn broeken komen altijd van de Tally Weijl en ik vind ze echt enorm fijn!
^ Ik heb eens een kijkje genomen bij de Tally Weijl webshop, Hele leuke Webshop! Kon ik nog niet.
Ik vind de broeken van de Only erg fijn.
Ik vind de broeken van de Monki erg fijn, die gaan niet hangen of kutten als je ze langere tijd draagt.
Ik droeg ook altijd broeken van Only. Sindskort weet ik dat ze bij de Sting ook wel goede broeken verkopen! Ik hou zelf van skinny jeans, low-waist en gemaakt van stretch stof.
Ik draag altijd spijkerbroeken van monki of pepe jeans (Deze zijn wel wat duurder maar de prijs wel echt waard. Je hebt er ook een outlet van waar ze wat goedkoper zijn)
Ik ben helemaal fan van de broeken van de Pull&Bear, en ze zijn ook nog eens niet duur
hollister geloof me echt de beste broeken in je hele leven
De broeken van superstar zijn voor mij heel fijn!
Sting! Erg goede kwaliteit. Broeken zijn tijdens de sale vaak afgeprijsd naar 15 euro.
Ik zweer het bij Hollister
Ik vind de spijkerbroek van de hema heel fijn zitten de rest is allemaal te groot.
Ik vind de spijkerbroeken van boohoo heel fijn! Moet je wel goed opletten welke spijker zijn en welke stretch zijn
Ik vind de spijkerbroeken van:
-Levi’s
-Zara
-Hollister
-Abercrombie
- Tommy Hilfiger (Tommy Jeans)
heel erg fijn!
H&M
Ik zweer bij die van Levi’s maar die zijn wel boven je bedrag.
Die van de Hollister zijn ook heaven alleen ze rekken echt vet snel uit, dus ik raad je aan om wel te zorgen dat ie echt goed strak zit (als je voor skinny gaat)
Sting or pull and bear!
Ik vind de broeken van Tally Weijl echt heel fijn en mooi. De meeste zijn ook elastisch dus ze sluiten altijd wel mooi aan bij mij.
Bij de Zara heb je erg goeie kwaliteit alleen soms wel een beetje duur. Als je voor wat goedkoper wilt gaan zou ik zeker H&M aanraden. H&M broeken zitten ook erg lekker.
Ik zweer ook bij Hollister