Goede schoenen

Het laatste jaar heb ik ontiegelijk last van mijn rug. Wanneer ik aan het werk ben, als ik een dagje ga shoppen of ongemakkelijk zit, mijn rug doet pijn. Nu heb ik een holle rug en heb ik al gemerkt dat schoenen zonder steun absoluut funest zijn, maar ik vraag mij nu af wat voor schoenen er dan goed zijn.
Ik heb zooltjes van Ecco gekocht en die werkten in het begin heel goed, maar nu (3 maanden later) doen ze niet meer zo goed hun werk. Weten jullie welke schoenen goed zijn of welk merk jullie mij echt kunnen aanraden tegen een zere rug?

Dr. Martens zijn echt goede schoenen en stevig. Ik weet alleen niet of het jouw smaak is.

Nee, dat niet echt…

Bronx!
Dat is een schoenmerk met veel verschillende schoenen en de zolen zijn echt goed en stevig!

Wilde net zeggen probeer zooltjes maar he vervelend. Ik vind new balance wel erg fijn!

Dat merk kende ik nog niet, dankjewel!
Hebben ze ook zo’n stukje omhoog in het midden van de voet? Dat die zegmaar aansluit

& als je nou echt steunzolen laat aanmeten? Dus niet die je zo in de winkel koopt laat maar zeggen. Heb ik zelf ook gehad & bij mij hielp het ontzettend! Nadeel is alleen dat ze niet in iedere schoen passen.

Ik denk dat je inderdaad beter zooltjes kunt laten aanmeten. Dan staan ze echt naar jouw voet en bieden ze de juiste steun.

Volgens mij heeft het merk Camper van die goede schoenen, die koopt m’n moeder iig soms. x)

Door gewoon stevige schoenen te kopen zal je probleem niet opgelost zijn.
Het beste is om je steunzolen te laten aanmeten

Is dat duur dan, van die steunzolen?

Ligt eraan , dat kunnen wij niet zo zeggen. Bij sommige zorgverzekeraars wordt dit trouwens vergoed.

Wat Pridge zegt, maar de prijs maakt toch niet heel veel uit, het gaat om je lichaam