Goede oude tijd-topic!

Na veel geklets, dacht ik dat het wel leuk was voor zo’n topic!
Met geklets over Habbo, Stardoll, weetikhetwat.

Oh ja, om verwarring te voorkomen, over alles wat voor 2009 kwam :grinning_face_with_smiling_eyes:
nee, serieus, over alles

stardoll heette vroeger paperdollheaven toch? :bowing_man:

Habbo is cool not

Doei. :sunglasses: En nee dit was geen offtopic.

Maar even serieus, ik heb wel echt ‘gekke’ tijden gehad op Habbo, of op Stardoll. Heel mijn jeugd is verneukt door al die domme spellen.

Woohoo! Wordt die andere nou eigenlijk verwijderd?

^ Als dit een slow is/wordt wel, maar laten we steeds ontopic blijven. :slightly_smiling_face:

Ik heb er honderden euro’s aan uitgegeven en toen ben ik gehackt en was ik alles kwijt

Al die uren dat ik dat heb gedaan is bij elkaar opgeteld echt een half jaar ofzo :'D

http://www.whitegadget.com/attachments/pc-wallpapers/73507d1314771459-dollz-dollz-photo.gif
ik speelde ook altijd zulke dollzmakers

Ja ik heb er ook meer dan 100 euro aan verspild, ik heb zooooo’n spijt, wat ben ik toch dom! Waarom geef ik überhaupt geld uit aan een spel.

Ja ik ook. :")

Ik had het fout net, voor Stardoll kreeg je toen van die kaartjes bij de hitkrant!
En toen had ik superveel geld, haha, maar naderhand werd ook m’n account gehackt :l

Maar paperdollheaven bestaat ook nog steeds volgensmij.

Sims 1 :bowing_man:

Op Stardoll probeerde ik altijd zo’n mooie huis en look te maken.

http://www.muizenshop.nl/layout/media/20001-20200/20076_1_image.jpg
Freddi fish

Pajama sam

Ooooh hoe heette dat ook alweer. IMGF ofzoiets, dat was ook zo’n spel waar je een poppetje moest aanmaken, en dan kon je met anderen praten. Daar kwam iedere keer zo’n reclame van bij msn :’), en toen ging ik dat doen, maar al die mensen waren super oud en die wilden alleen maar seks, hahaha

ecky?

ja iets met imz ofzo dat ging ik toen doen en toen kon je opeens seks hebben en naaktlopen :")

OMG ECKY OFZO SPEELDE IK OOK.

Maar dan niet die nieuwe he, die oude en je kon er altijd baby’s laten maken ofzo, die kwamen uit een ei, ja laten maken ja en niet maken.

ecky was leuk ik mis dat haha