Goede oordopjes

Hii, helaas zijn mijn oordopjes afgelopen week een soort van overleden. Ik ben nu opzoek naar nieuwe, ik heb alleen geen idee welke oordopjes goed zijn. Ik vroeg me af of een van jullie fijne oordopjes weet, met goed zuiver geluid en goede bas. En dan echt oordopjes, geen koptelefoons. Mijn budget zit niet hoger dan €50.

Ik heb oortjes van Philips. Ze bevallen erg goed en gaan ook lang mee! Ze waren geloof ik 20 euro, maar dat weet ik niet meer zeker. Ze zitten ook erg lekker in m’n oren en blijven goed zitten.

En weet je ook welk type het was?

Ik heb ook die van philips. Weet niet meer precies wat ze kosten maar ook tussen de 20 en 30 euro volgens mij. Vijftig euro voor zoiets uitgeven is echt te veel volgens mij. Mij bevallen ze altijd heel goed (die ik koop). Gewoon bij de kijkshop… :stuck_out_tongue:

Ik kan niet direct een merk opnoemen, maar als je toch oordopjes gebruikt zoek er dan noise-cancelling, dan kan je de muziek wat zachter zetten en is het minder slecht voor je oren.

Ik heb van Sony volgens mij, je hebt ze met een blauw en met een roze tussenstukje. Al bijna 2 jaar en heel fijn!

Sennheiser, een van de beste merken voor oordopjes vind ik :slightly_smiling_face: je hebt hele dure maar ook betaalbare van 20 euro. Ik heb daar zelf mijn oortjes en koptelefoon vandaan en als ze kapot gaan heb je 2 jaar garantie. Dan moet je ze opsturen en dan krijg je nieuwe toegestuurd :slightly_smiling_face:

Nou 1 tip, koop geen oordopjes van de action ! Ze zijn wel heel goedkoop… Maar je hebt niks aan oordopjes waarvan maar 1 oordopje het doet hé :upside_down_face:

Philips en Sony zijn oké, verder zijn vaak de oordopjes die je bij het toestel krijgt het beste… Eventjes terug naar de winkel dus ?

Ik heb oordopjes van Sennheiser en die geven echt een heel mooi en vol geluid.

Dat klinkt goed :slightly_smiling_face: Waar kun je dat merk kopen?

net wat ik nodig heb! Ik zoek echt al heel lang naar goede, betaalbare oordopjes. Dus ik ga ze proberen van Sennheiser. Thanks :slightly_smiling_face:

Hier ben ik het mee eens, ik heb zelf ook Sennheiseroortjes die speciaal voor veel bass geschikt zijn. Persoonlijk vind ik de Philips oortjes echt niet fijn. Ook de nieuwe Appleoortjes vind ik goed, veel beter dan dat ik verwacht had (de oude waren goed, maar deze zijn zoveel beter)!

https://easy2order.nl/media/catalog/product/cache/1/image/d7c61d6a2b951d537b570401749b2193/m/d/sony-in-ear-hoofdtelefoon-roze-mdre9lpp.jpg

iK HEB Deze van Sony al sinds juli vorig jaar ofzo, en ze zijn echt super goed. normaal overlijden mijn oordopjes na 2 maanden maar deze niet! ik heb ze bij de mediamarkt gehaald, ze waren geloof ik 12 eurotjes

Welk type heb je daarvan?

Dat weet ik niet meer precies, iets met Live Bass System volgens mij, maar het woordje Bass staat er duidelijk op vermeldt. Volgens mij heb ik meerdere Bassoortjes gezien, maar het kan ook zijn dat de verpakking veranderd is. Ik heb ze zelf bij Dixons gekocht, aangezien ik in de buurt was, maar in de Media Markt verkopen ze ook veel Sennheiseroortjes.

die heb ik ook, zijn echt de beste oortjes voor mij!

Sennheiser! Zijn toppers!

Sennheiser kan je gewoon bestellen bij bol.com, heb je dan na een paar dagen binnen :slightly_smiling_face: ook kan je ze volgens mij kopen bij de mediamarkt en de saturn.
Ikzelf heb deze; http://www.bol.com/nl/p/sennheiser-mx-470-koptelefoon/9000000008668619/
Ben er zelf erg tevreden over, goede bass en helder geluid. En vandaag krijg je wel 5% korting :stuck_out_tongue:

deze zijn idd fijn, maar het irritante is dat je het geluid supergoed hoort wanneer je oortjes uitdoet

Ik heb van die bassoortjes van Sennheiser en die zijn echt heel fijn, ze zitten goed en geven heel goed geluid, zeker omdat ze maar iets va 16 euro waren.