Goede oogpotlood en foundation/poeder

Hee!
Ik wil eigenlijk een goede oogpotlood, altijd loopt mn makeup uit, met name mijn oogpotlood, het is een best goedkope van essence… maar ik heb nu eigenlijk ook alleen dure mascara’s[ die maybeline roze, groene, en die nieuwe gele ] en best dure foundation en poeder [ Maybeline mouse shizzle… ] dus ik heb er niet zoveel problemen mee alsie wat duurder is, zolang hij maar mooi blijft zitten en niet uitloopt, en ik er best lang mee doe, en wat kunnen jullie me aanraden que foundation en poeder? het liefst beide van een merk :]

Danku !

ps; kleine vraag erbij, kon niet meer in de titel; doet het pijn als er een korter staafje in je piercing wordt gezet? tot nu toe heb ik hem elke dag 3x helemaal schoongewassen en geen last van gehad, ik heb er zegmaar een links langs m’n lip, sinds donderdag. :grinning:

loreal heeft een heel fijn oogpotlood. is goed zwart, en blijft bij mij de hele dag goed zitten.

en foundation had ik ooit van clinique, die is heel goed. maar wel duur. nu heb ik zelf van max factor age nog iets. die is wel fijn opzich.