Goede nagellak

Ik ben op zoek naar een nagellak die minstens 3 dagen blijft zitten (met basecoat en topcoat erbij), die makkelijk aan te brengen is en waar geen deukjes en scheurtjes in komen als ook maar een keer met je nagels ergens aankomt.
Ik weet dat OPI hele goede nagellak heeft, maar dat is 1. duur en 2. in niet veel winkels te koop.
Het liefst onder de 8 euro, want meer wil ik niet geven voor een nagellak.
Weet iemand van jullie een merk met goede nagellak?

(En zeg geen Essence, want bijna al mijn nagellak is van Essence en het blijft bij mij met geluk een halve dag zitten, ik weet eigenlijk ook niet waarom ik het steeds blijf kopen xD)

Haha ik denk zelf dat zo’n nagellak niet bestaat. Zo ja: die wil ik ook wel! Bij mij gaat het na een dag al afbladderen :stuck_out_tongue:.

1 woord; HEMA :grinning:
Serieus de nagelak van de Hema blijft bij mij altijd erop (tot ik het zelf afdoe)
en hij bladert ook niet af ofzo

Echt, bij mij gaat die er ook na 1 dag af!

Rimmel

Als ik één laagje nagellak op doe, blijft het er meestal 4 dagen heel netjes opzitten zonder afbladdergedoe. Hoe meer laagjes ik doe, hoe eerder het er af gaat. Misschien moet je het eens met één laagje van je Essence nagellak proberen en dan kijken of dat beter gaat? En anders moet je meer aan de bekendere merken gaan denken (zoals Maybelline, Rimmel enz).

hema('A)

Opi is via Ebay een heel stuk goedkoper te krijgen :slightly_smiling_face:

rimmel heb een speciale editie die lang blijft zitten hele mooie kleurtjes en ze blijve zeker 3 a 4 dage zitte…!mijn moeder had die ook maar ze doet vet veel met der hande en bij haar bleef het zelfs 4 dage mooi zitte…!

moet je is bij de drogist naar vragen denk dat ze wel wete welke je bedoelt
60second staat er volgens mij op…!
ik had hem bij de etos gekocht…!

absoluut van Sephora
echt die zijn mooi, fijn en blijven lang zitten~!

Nagellak van Rimmel blijft er bij mij altijd wel een week opzitten ofzo.

Bedankt voor alle reacties! :wink:
FF een reactie op bijna alle reacties die werden gegeven:

• Ik heb bijna geen Hema nagellak, maar die zal ik dan wel eens uitproberen!
  • Ik heb geen account op Ebay, dus daar kan ik het helaas ook niet bestellen. :frowning_face:
  • Over die meerdere laagjes; ik doe meestal maar één laagje nagellak op mijn nagels, maar dan wel een basecoat en een topcoat erbij.
  • Die 60 seconds nagellak van Rimmel zal ik dan ook wel eens uitproberen. :slightly_smiling_face:
  • En over de nagellak van Sephora, ik kom daar nooit, en dat is geloof ik ook wel duur.

1 woord: gosh
bij het kruitvat vind ge alle kleure
en blijft heel lang zitte nso,
is echt wel mijn lievelingsmerk
kost 6,75 ofso,
soms zijn er acties waar di mr 4 euro kost

essence die is egt heel erg goed

Maybelinne, blijft lang (mooi) zitten, en is met nagellak remover heel gemakkelijk er af te halen.

mensen, dit is voor iedereen anders…!
ik heb hele slappe nagels, die als snel scheuren, dus ik moet andere gebruiken dan mensen die hele sterke nagels hebben…
ik gebruik vooral O.P.I, die je niet duur op Ebay kan kopen en bourjois is ook een aanrader!

Jups and the seller is nailtreatments :grinning:

Of opieveryday :wink:

^^