Weet er iemand nagellak die tenminste toch 3 dagen blijft en niet te duur is?
En is Herôme een goed merk?
En kennen jullie Miss Sporty?
(Essence is een slecht merk dat met moeite een uur op mijn nagels blijft dus zeg niet ‘Essence’ (; )
Weet er iemand nagellak die tenminste toch 3 dagen blijft en niet te duur is?
En is Herôme een goed merk?
En kennen jullie Miss Sporty?
(Essence is een slecht merk dat met moeite een uur op mijn nagels blijft dus zeg niet ‘Essence’ (; )
Algemeen nagellak topic kan je deze vraag goed kwijt.
En ja, Herome is een prima merk.
Als je wil dat nagellak beter blijft zitten, gebruik dan ook base en topcoats.
Okayy thnxx
Dat verschilt per persoon. China Glaze is een erg goed merk maar blijft op mijn nagels gewoonweg niet zitten.
Ik gebruik zelf veel OPI. Ik heb ook lakken van YSL, Dior en Chanel maar die vallen buiten jouw categorie ben ik bang.
De lakjes van Catrice zijn voor een budgetmerk erg leuk. Herome is ook prima.
Je kan ook zo’n dure gelnagelset kopen, die blijven er weken op zitten haha. En het is een goede investering want met het apparaat zelf kan je lang doen.
Volgens mij ligt het eerder aan wat jij (niet) doet dan aan de nagellak, want Essence blijft bij mij prima zitten. Gebruik je wel top- en basecoat? Verzorg je je nagels goed? Zorg je ervoor dat je nagels niet vettig zijn voor je ze lakt? En hoe lak je ze juist?
Idd Essence blijft bij mij langer zitten dan die van Rimmel…
Anyway P2 is ook heel goedkoop en goede kwaliteit! Kun je in Duitsland kopen weet niet of je vaak in Duidsland komt
essence/catrice/miss sporty blijven bij mij prima zitten haha
rimmel of herome zijn wel goed etc.
Ik vind Catrice een van de beste budget merken, wil je voor iets wat duurder is dan zou ik voor Bourjois gaan of voor OPI/China Glaze. En als je echt veel wil uitgeven, zou ik gaan voor Chanel.