goede muziek downloader gezocht

Hoi hoi,

Al een tijdje heb ik niet zo’n goede muziek downloader… Ik ben op zoek naar een nieuwe en betere, maar kan niks vinden. Ik heb er al een stuk of 10 gedownload, maar ook gelijk weer verwijderd want het is echt 3x niks… Mijn oude kan ik niet gebruiken want als ik een liedje zoek, dan komen er allemaal nep liedjes. Bijvoorbeeld opgenomen bij een concert van die artiest of gezongen door iemand die ik niet ken en vals zingt. Ik heb al op internet gekeken maar ik zie dat meer mensen dit probleem hebben. Ik heb de Samsung Galaxy S3. Heeft iemand nog tips voor mij? Alvast bedankt!

XXX mij

En ik heb trouwens nog een vraagje waarom heel weinig mensen mijn topic lezen en al helemaal waarom bijna nooit iemand antwoord…?

Ik download eigenlijk nooit muziek. Maar je kunt misschien kat.cr proberen om muziek/albums te downloaden en met Vuze torrent binnen te halen. Succes!

Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken. Hoe luister je dan muziek? Zoek je gewoon elke keer liedjes op youtube op ofzo? Dat is toch heel veel werk? Dan moet je elke keer als een liedje afgelopen is weer een nieuwe zoeken

Nee hoor. Ik luister online via een radiozender of Amazon music, maar daar heb je niet veel aan denk ik in nl.

ik had dit probleem eerst ook bij mij s3mini maar nu heb ik aan mijn vader gecraagd of hij mij kon helpen, en nu zit ik op zijn spotify account. :laughing:

Hier heb je niet veel aan maar ja…

Piratebay/Kickass Torrents en dan via uTorrent. Ik luister verder gewoon via iTunes. En Spotify, dan hoef je helemaal niet te downloaden.

Precies dit doe ik ook, kat.cr en vuze, maar dan inderdaad vooral voor films en series. Muziek luister ik altijd via spotify misschien is dat een idee?

Ik download alles van www.itemvn.me, geen idee of dit werkt op een mobiele telefoon maar ik doe het via m’n laptop en zet het dan gewoon over. De site veranderd weleens naar itemvn.tv, itemvn.eu en weet ik veel wat. Verder heb je ook genoeg sites die een mp3 kunnen maken van youtube filmpjes binnen een paar seconden, kan je ook makkelijk overzetten naar je telefoon (ik gebruik meestal http://www.youtube-mp3.org/).

Omdat je topic toen nog maar net geopend was. Het antwoorden: Als ik jouw topics bekijk zijn ze meestal beantwoord, maar als je onderwerp niet interessant is voor mensen dan reageren ze er ook niet op.

Zelf vind ik alles downloaden te veel moeite :’) (en ik hou van veel afwisseling) Ik luister liever via Youtube of Spotify. Youtube is gewoon een nummer uitzoeken waar je zin in heb en dan stelt youtube meestal een playlist voor. Spotify heeft heel veel verschillende playlists.

Maar als je graag wil downloaden kat.cr en dan met utorrent. ← Maar dit is wel illegaal. Waarom moeilijk doen met illegaal downloaden als je ook legaal gratis muziek kan luisteren?