Goede mp3/mp4

Omdat ik bijna op vakantie ga en m’n mp3 is kapot ben ik op zoek naar een nieuwe. Ik koop altijd van die flutdingen en die zijn binnen een paar maanden kapot, dus dit keer wil ik eentje van goede kwaliteit kopen. Ik heb alleen echt geen verstand van wat nou goed is en niet, dus weten jullie misschien een goede mp3 of mp4 speler voor een redelijke prijs. Ik zat zelf te denken aan een Ipod touch maar die is ook best duur, dus als iemand nog iets anders weet?
Alvast bedankt!

ik heb een philips go gear, en dan een oud model. Maar ik ben er tevreden mee! Hij speelt gewoon muziek af, films ook. je moet hier anders maar even kijken
http://www.philips.nl/c/mp3-en-mp4-spelers/32318/cat/nl/#/cp_tab1

-

Ipod shuffle is niet zo duur toch?
die is maar 40 euro, en daar doe je jaren mee!(aa)

dankje voor de reacties, ik zal eens kijken!

Ja maar die shuffle lijkt mij heel onhandig. Dat is zonder schermpje toch? Ik wil wel een schermpje haha

Creative zen heeft goeie spelertjes voor een prima prijs.

^die inderdaad, die heb ik ook.

iPod Nano?

O trouwens een touch is het geld meer dan waard. Je hebt dan ook wifi, je kan foto’s maken en eventueel spelletjes erop zetten.

Ik heb ook de philips go gear. Ben er heel tevreden mee, goede geluidskwaliteit en ik hoef m bijna nooit op te laden. Weet niet hoeveel GB ik heb, maar hij kostte maar 30 euro. Zeker een aanrader als het je echt om het afspelen van muziek gaat, en je niet op zoek bent naar allemaal extra’s.

Ik heb Difrence ofzo. Die vind ik wel goed.

Ik heb een Cowon S9! Filmpjes, muziek, radio, rekenmachine en als je wilt kun je er nog meer opzetten geloof ik, maar ik weet niet hoe ;p Het is iig een hele goede!

ipod touch is idd super, maar wel duur ja.

anders gewoon nano?
die geen jaren mee.

up

Ik ga voor die philips go gear kijken! Hebben er nog meer mensen ervaring mee?

IPod Nanon is my favorite!!

Ik heb een iPod touch, shit ding hij valt de hele tijd uit : (