Goede mouse/producten voor golven/krullend haar

Weet iemand een goede mouse voor golvend/krullend haar tot schouderlengte? Ik heb die van Andrelon active curls ofzo gehad, maar daar werd het zo pluizig van! En tot de 4 euro ong. Weet iemand misschien nog iets anders waardoor je krullen niet pluizg worden en gewoon goed blijven zitten?
xx

up up up als mijn krullen eens niet zo pluizig waren was het zo veel leuker

Ik gebruik altijd L’oréal Paris Studio Line Volum’ Max.

Maar deze is ook erg goed:

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=19020799

Ik stijl mijn haar nu 1 x in de 2/3 dagen, anders ziet het er niet uit… maar ik wil ook gewoonn m’n golven/krullen… en wat doet die loreal precies ^ ?

Up

Niemand met tips?

Ik heb gewoon die van de kruitvat :wink:

up dan weer

@ slagroomsoesjes, hoe heet ie en wat doet ie :3

Ik heb gewoon het huismerk van de kruidvat. Werkt goed genoeg voor mij.

Mousse Foam, mijn haar krult normaal al maar als ik het erin doet krult het nog veel meer. Bij mij word het ook niet echt pluizig maar ik gebruik antie pluis van de kapper, biosilk.

Oh nou eigenlijk wil ik dat niet, ikwil gewoon dat het mijn golvem/krullen hetzelfde blijven alleen dan zonder pluis

waar kanje biosilk nog meer kopen behalve bij de kapper

Volgens mij alleen bij de kapper, dat zei een medewerkster bij de etos tenminste.

Too bad… up

UP

wella vind ik wel altijd wel goed, heb zelf een flinke slag.

Ik gebruik Andrélon Krullen Activator Spray, die zorgt dat je krullen meer versteveging krijgen, , zonder pluis;)

Schwarzkopf Taft
Volume Mousse For Fine Hair
Ultra Strong !
Plakt niet.

Als je dit 's avonds in doet en dan een vlecht maakt krijg je super mooie Krullen

Ik heb zo’n balsem ding van L’oreal, Studio Curlpower ofzo heet het in een wit flesje met oranje, dat werkt wel goed tegen pluis :3