Goede manier om hem mee naar de bios te vragen.

Hii meiden. Ik wil mijn crush mee naar de bios nemen, maar hij heeft geen enkel idee dat ik hem leuk vind of whatever. Dus ik had een plan om hem deze vakantie mee te nemen naar Paranormal Activity 3, whahah! ^^ (lekker eng, lekker knus, zullen we maar zeggen x’p)
Nu heb ik dit smsje opgesteld:

wheh… Niemand durft met me mee naar paranormal avtivity 3! xd jij durft zeker ook niet? (": want ik wil 'm wel zien, maar ik durf niet alleen te gaan en papa valt altijd in slaap… x’p xx.

Is dit een goed smsje, of kan er nog iets veranderd worden? Oja, ik ken hem niet zo goed, ik heb 1 keer met hem gescooterd en een paar keer maar met hem gepraat, dus echt goed ken ik hem nog niet… :blush:

ik vind het een leuk smsje. kijk een beetje hoe de jongen is. als hij wel in is voor een lolletje enzo zal ik hem zeker sturen. als hij meer een beetje verlegen is of meer serieus zal ik hem anders opstellen.
en je kan het altijd proberen toch? :slightly_smiling_face:

“heee heb jij Paranormal Activity 3 al gezien? Nee ik ook niet, samen kijken? x”

“Hee, ik dacht zo he, je durft vast niet in je eentje naar Paranormal Activity 3. Dus ik ben wel bereid met je mee te gaan.”

“jij. ik. paranormal activity. vrijdagavond. *tijd*. sounds good to me!”

.

.

Heb je zin om mee te gaan naar Paranormal Activity 3?
En je kan er nog bijzetten dat niemand anders meedurft. Ik weet het eigenlijk niet echt, maar bij dat andere heb ik echt een too much gevoel.

ja hij is wel zo’n funguy, dus dan moet het wel lukken (;

papa valt altijd in slaap haha herkenbaar l0l0l0l

die tweede inderdaad.

ja sorry, ik ben 16 maar ik zeg nog altijd papa x’p
sneu, iknow…

Ik vind deze inderdaad wel heel leuk. (:

ja kijk; bij die tweede vind ik het gelijk zo flirterig overkomen, en hij weet ook wel: zo ben ik niet echt…
nouja ik kan wel ‘knippen en plakken’ zeg maar xd hihi

ik zeg ook altijd papa, haha. tegen iedereen, dus ook: jouw papa doet dit en dat.

niemand vindt dat erg, maarja, ik heb bij iedereen dan ook een hoge schattigheidsfactor:’)

maar die tweede klinkt inderdaad ERG leuk!

Oke, sorry dat ik het zeg, maar ik vind het een beetje een zeur smsje, snapje?
Niet echt van, BAM, ik vraag je uit.

Heb je zin om mee te gaan naar Paranormal Activity 3?

ja je hebt helemaal gelijk, nu ik dat smsje van mij een paar keer heb overgelezen heb ik ook zoiets van: kind, rot op met je “zielige leven” whaha x’p

ja die kan natuurlijk ook; haha hoe voor de handliggend eigenlijk? (":

“Hey, ga je mee naar de bios?”

Why allll the drama.

Hahaha je moet gewoon lekker simpel vragen of hij mee wil.

Ja waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan :"D