Goede makeup?

Oke, binnenkort ga ik is weer make-up shoppen
Dus wil ik aan jullie vragen wat jullie vinden dat ik het beste in kan slaan
wat ik verwacht van makeup:

Foundation:

Lang houdend, goed dekkend en het liefst nog waterproof maar dat is niet echt n must

Mascara;

Lang houdend, Volume en het liefst ook waterproof

Oogschaduw:
Makkelijk op te brengen en mooi blijft zitten, misschien nog suggesties van kleuren ?

Lipgloss:

Niet te plakkerig en goed zittend

Poeder (Foundation achtig)
Mat effect achterlaat

Rouge/blush
Niet te fel maar wel netjes

Eyeliner
Goed zittend

Deoderant
isgeen makeup iknow :blush:
Eentje die en lekker ruikt en doet waar die voor word gebruikt -.-

Wenkbrauwpotlood
Geen eisen xd

Bodylotion + Dag/Nachtcrême
Geen eisen

Makeup remover
eentje waarvan je huid niet geirriteerd raakt
Kun je dan ook misschien de winkel enzo erbij zetten ? :slightly_smiling_face:

En mac is hier in de buurt niet verkrijgbaar vandaar dat ik ook niet wist wat het was :slightly_smiling_face:

Mascara:
l’oreal paris telescopic, Etos of kruidvat of DA ofzo
Poeder
L’oreal paris true match poeder, Etos enz.

Haha, net wat ik nodig heb.
Ik blijf dit topic volgen.

^^.
ben alleen bang dat ik vrij veeleisend ben xd

haha, nee.
klinkt toch vrij logisch :'D

Mascara:
http://media.well.ca/images/large/products/maybelline-colossal-volum-expres_1216662774_LRG.png
schijnt heel goed te zijn en deze:
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:0_L2LfKFoZF3yM:http://www.stylestalkerz.com/wp-content/uploads/2010/07/maybelline-falsies-volum-express.jpg&t=1
vind ik zelf heel fijn.

Bij MAC advies gaan vragen voor al die dingen, behalve mascara, die blijkt daar niet zo wauw te zijn.

Mac ? En dat mag wat wezen :blush:

Dat wordt door velen beschouwd als “de beste” makeup.

waar kan je dat advies vragen dan ?

In de MAC store ?

mac is wel duur hè.

oeeh erg als je mac niet kent.

Foundation:
lóreal perfect skin ofzoiets. Dit is de enige foundation die ik keer na keer koop.

Mascara;
Lóreal telescopic

Oogschaduw:
Boujoir

Lipgloss:
die van de hema blijft erg goed zitten maar is wel plakkerig. Die van essence is juist totaal niet plakkerig maar moetje wel vaak bij smeren

Poeder (Foundation achtig)
rimmel

Rouge/blush
Ik heb van loreal

Eyeliner
van essence maar die is niet waterproof

Volgens mij hebben wij geen MAC store hier in de buurt, kom uit omgeving den bosch dus
en prijs maakt niet uit als het maar goed is

Nee, daar zit er idd geen een.

maar anders ga je toch naar Douglas! of Ici Paris XL
daar verkopen ze misschien geen MAC, maar genoeg andere goede merken.
vraag je hun om advies!

Mijn ervaring hier is dat het gieren zijn en je het dus het duurste van t duurste aansmeren terwijl t slecht is daarom vraag ik t hier dan weet ik ook gelijk hoe de ervaringen ermee zijn

Kijk eens op beautysites zoals www.misslipgloss.nl en www.beautygloss.nl :slightly_smiling_face: Daar vind je vast ook wel nuttige informatie bij hun reviews etc.

Ik dacht Rimmel?

de foundation van clinque is echt fijn!
Die is 23 euro maar je doet er echt lang mee.
En ik gebruik qua mascara een goude omhulsel van max factor weet even niet meer hoe die heet. En van essence hebben ze een hele fijne eyeliner pen.

ik gebruik zelf alleen spullen van de wat duurdere merken omdat ik dat fijner vind ( met foundation zie je die vlekken niet bij mij, en met de wat goedkopere vaak wel ) en bij merkjes zoals essence enz. krijg ik heel veel puistjes en een geirriteerde huid. ik gebruik vooral MAC en herome, het kost wat maar dan heb je ook wat. verder gebruik ik goede kwasten! echt heel belangrijk, ik heb een x mijn goedkope ‘foundationkwast’ (zo’n grote zwarte met veel haren) en die van herome vergeleken en wat een verschil joh! je zag echt duidelijk dat die van herome het goed uitveegt en hij veegt ook makkelijker uit en het zijn veel zachtere haartjes. dus mijn advies is: kijk of goedkopere make up wel goed bij jou dekt enz. en koop goede kwasten in!.:slight_smile: oh en qua merken kan ik je niet echt verder helpen aangezien ik alleen herome en MAC gebruik.