Goede maar goedkope tablet

Ik wil eigenlijk heel graag een iPad maar dat is toch te duur, dus wat ik nou een goede maar goedkope tablet?

'xx

Google is still your best friend, honey.

ik dacht dat je serieus tablet van wat je slikt bedoelde :").

en voor het geval dat het je iets interesseert het is: een goed maar goedkoop tablet.

waar wil je een tablet voor?
Want als je op de site van kruidvat kijkt zie je dat zij een actie hebben. Een tablet van 7 inch afgeprijsd naar 100 euro.
De batterij gaat wel snel op, dus urenlang muziek luisteren ermee gaat denk ik lastig.

Misschien kan je beter sparen voor een wat duurdere.

die zijn in alle winkels al uitverkocht…ben vandaag langsgeweest

Waarom spaar je niet? Ik zag bij de Mediamarkt een actie van een iPad voor ong 360 euro (ofzoiets). Dat is best redelijk, vind ik zelf. Paar dagen werken en je hebt het al bij elkaar.

zorg ervoor dat je android market hebt en het beste kun je lang een winkel gaan voor info, er zijn best wel wat goedkope maar goede tablets (maar echt android hebben anders kun je helemaal niets)

bij de apotheek hebben ze wel goede

:’)

Ik dacht zelf eerst dat ze een tekentablet bedoelde. Want toen de tablets er nog niet waren, heette een tekentablet gewoon tablet. Ik moet dus constant schakelen, erg irritant.
Ik zeg ook nog steeds tablet en iedereen (die er zelf niet een heeft) denkt dan dat ik een ipad bedoel >_< Nee, dan zeg ik wel ipad, verdorie

Je moet ze ook echt online kopen, zoals ik zei op de site van kruidvat.
Ik heb net even gekeken en op de site zijn ze er nog steeds.
7 inch voor 100 euro (voorheen 179 euro)
en 9,7 inch voor 149 euro (voorheen 249) ← deze is nu wel al uitverkocht

bij de kijkshop hebben ze ook een 7inch tablet voor 100 euro! het merk is cresta. heb m vandaag gekocht, en hij bevalt goed… alleen wifi doet t niet altijd, maar dat komt omdat de router beneden is en ik op de zolderverdieping zit… verder heel mooi ding, loopt niet vast en mooi scherm ook.