Goede indruk maken

Heyyyy girlzzzz,

Ik heb jullie tips nodig!!!

Ik ben net gestart in het middelbaar…
Ik doe Latijn en in mijn klas zitten vooral rare kinderen(vind ik) de meisjes vallen wel mee! Maar vooral om mee te lachen of plezier te hebben. Er is er maar 1 waar ik echt mijn zorgen kan tegen zeggen.

Ik heb ook wel vrienden in de andere klassen maar dat is iets anders…

Ik zou ook graag wat meer bekend zijn (dat klinkt raar om zo te zeggen, maar ik wil gewoon terug het gevoel dat je iedereen kent en iedereen u kent… snap je?) In de stemklas zit ook een super knappe jongen en hij is ook super leuk!!! Dus ik zou graag een goede indruk willen maken… maar ik weet niet zo goed hoe. Iemand tips?
Kledingtips (wat zien jongens van ongeveer 12 jaar graag?), hoe kom ik niet raar over?

Ik ben thuis en met vertrouwde vrienden best serieus enz, maar vanaf dat ik op school kom, word ik zot en megaenthousiast, ik Praat van nature best snel, maar op school ben ik echt helemaal gestoord of zo. Als ik mensen zie word ik helemaal enthousiast en begin ik te ratelen en te springen enz. Volgens mij vinden sommige mensen dat echt super stoorend… en dat snap ik zeker… er zijn maar weinig mensen die mij echt kennen. Maar heeft iemand tips? Ik wil niet bekend worden als: die rare…

Als je tips hebt vr kleding of kapels, laat effe weten pls!!

Hee,

Ik zou je zelf niet willen veranderen voor een ander je moet jezelf blijven en de kleding dragen die jezelf leuk vind, en op school hoef je niet met iedereen bevriend te zijn, je komt er van zelf achter wie jou echt accepteren en joun vrienden willen zijn en jou leuk vinden, je moet jezelf mooi en leuk vinden en zelf kleding willen dragen die jij het leukste vind, en de mensen die dat niet doen hebben gewoon pech zo moet je maar denken, je bent nog maar 12 je bent nog aan het ontdekken maar dat moet jezelf doen en niet daarvoor tips vragen is nergens voor nodig. Komt helemaal goed als je het zelf doet en jezelf bent. X

Eens met @Blondjee