Goede heat protector

Hoi iedereen!
Ik heb een nieuwe heat protector nodig. Is die Therminal Protection goed?
Of als jullie andere aanraders hebt, altijd welkom! (:

Ik ken die Therminal Protection niet.
Heb er zelf één van Andrélon maar ik snap niet hoe je nou kan zien of die shit werkt of niet.

Glanst je haar en ziet het er gezond uit? Of is het heel droog nadat je het gebruikt?

Naja m’n haar is sowieso al niet in een geweldige conditie de laatste tijd, geloof ik. Maar wanneer glánst haar nou, ik bedoel… Wat zien we onder glanzen…
Naja, ik laat morgen m’n haar knippen door m’n moeder en dan ziet het er hoop ik weer goed uit. Dan volg ik dit topic wel even voor een goede want ik föhn het wel elke dag =]

Ik heb die anti frizz cream van got2b en kost 6,96 opzich werkt het wel goed, maar ik wil de volgende x liever een spray proberen …
ik heb echt kroeshaar, dus ik zie eerlijk gezegt geen effect .
succes ! je kunt misschien ook bij de toko kijken bedacht ik me zonet.

Biosilk moet je echt gebruiken!
zo’n fijn product. beschermt je haar echt tegen hitte.

up

Ik heb er een van syoss maar die heb ik nog niet gebruikt.

Ik heb er een van Gliss Kur (swarchkopf dinges), en die is wel lekker & makkelijk. Maar geen idee hoe ik kan zien of hij werkt xd.

ik heb er een van syoss, die is wel goed!

Die van L’Oreal is dan misschien ietsjes duurder, maar werkt zo goed, mijn haar glanst als de pest na het stijlen :'D

ik heb van john frieda thermal protection hair serum, die werkt volgensmij ook wel goed (al heb k m nog niet zo vaak gebruikt)

Welke bedoel je?

ik heb er ook een van syoss.
die werkt echt super!

ik had die van syoss maar mijn haar ging er helemaal dood aan (vooral bij de puntjes) : / .
nu gebruik ik die van got2b anti frizz cream, deze houd mijn puntjes wel mooi : P

Van Lee Stafford, die spray!
En voor de puntjes Biosilk (:

Biosilk Thermal Shield!
Geweldig product! Beschermt tegen de hitte maar werkt ook geweldig als ontklitter!
Ik gebruik hem elke dag