Goede hardloop/sport app?

Hee! Ik heb een samsung galaxy gio, nu vroeg ik me af of iemand goede apps weet die te maken hebben met sporten. Zoals zo’n hardloop app, of misschien zelfs een app die meet hoe veel KM je hardloopt of skeelert bijvoorbeeld.

imapmyrun, weet niet of die ook voor samsung is! Rekent alles uit ook calorieen enzo, enige nadeel is dat het in miles is ipv kilometers!

Mijn vader gebruikt runtastic op zijn iphone. Het schijnt heel fijn te zijn, ik weet alleen niet of die er ook voor samsung is.

De app van Looptijden.nl vind ik zelf heel fijn ! Je kan daarna alles op je computer zien enzo… En alles is in het Nederlands wat soms ook handig is.

Ah oke, ik zal eens kijken, dankjewel!

Endomodo (als ik het nu goed schrijf).

Je kunt routes instellen, km bijhouden, hoe hard je loopt, hoeveel cal. je verbrand, en niet alleen om hard te lopen maar is bruikbaar bij vele sporten

Die is ook erg goed ja :grinning:

Runkeeper is echt ge-weldig ! en ook nog gratis!

Ik heb ook Runkeeper, ga hem vandaag uitproberen als het goed is :slightly_smiling_face:

Ik gebruik ook runkeeper

Ik gebruik Sports Tracker, werkt erg goed! Houdt bij hoe je loopt en hoe hard enzo en upload de gegevens daarna gelijk naar je account op de website, waar je alles terug kunt kijken. Ik heb een Nokia, weet niet of dit werkt op alle telefoons.