Goede, goedkope ipod-oortjes

Ik heb nu blackberry oortjes in mijn ipod… Nou, verschrikkelijk haha. Dus nu zoek ik nieuwe oortjes, liefst niet te duur: kwaliteit van de muziek vind ik belangrijker dan of ze snel uitvallen (ik hardloop/fiets er toch nooit mee). Hoop dat jullie iets weten=D

Tja, goede goedkope oortjes zijn er naar mijn mening niet. Ik vind de nieuwe Apple oortjes echt goed. Tevens heb ik er ook een paar van Sennheiser, met extra bass. De bass hoor je niet echt maar de kwaliteit is wel redelijk goed. Mijn zusje had er bij de Action een paar gekocht voor 2 euro ofzo. Ik moet zeggen dat dat wel de beste lowbudget oortjes zijn die ik heb gehoord, maar zelf zou ik ze echt niet kunnen gebruiken.

Ik heb ook Philips gehad maar dat vond ik echt vre-se-lijk. Urban ears oortjes (dit waren in-ear oortjes) zijn ook wel te doen, ik had alleen het probleem dat mijn oren zo klein zijn dat ik geen enkele sleeve echt goed paste.

Ondertussen ben ik overgegaan op een hoofdtelefoon en dat is echt veel fijner als je goede kwaliteit muziek wilt. Ik heb dan een duurdere, maar er zijn ook goedkopere. Ik zie veel mensen met Urban Ears hoofdtelefoons en deze zijn uit mn hoofd rond de 50 euro, wat aardig goedkoop is voor een hoofdtelefoon. Ook heb ik ergens gehoord dat ze van de Hema ook wel goed zijn, maar daar begin ik niet aan xD

+ sorry dat ik niet echt goedkope dingen aangeef, maar daar heb ik alleen maar slechte ervaringen mee XD

Ik heb zelf iets van Grundig ofzo. 8 euro bij de Marskramer en ze zijn best goed :slightly_smiling_face:

philips oortjes bij de blokker voor 5. doe er nu al best lang mee, en ze doen het nog steeds goed!

Ik heb ze van Sony, 15 euro bij de media markt. Zijn wel in-ears.

HD oortjes bij de zeeman voor 2 euro. Daar heb ik zelf een half jaar mee gedaan voordat ie kapot ging. Het zijn van die langwerpige, moet je goed kijken want er liggen meerdere soorten daar.