Heey!
Ik ben op zoek naar een goede fooundation. Ik heb nog nooit eerder gehad.
Maar ik hoorde dat foundation je poriën afsluit. Is er ook speciale voor een vette huid. En die je poriën gewoon laat ademen??
Xxx-
Een foundation werkt bij iedereen weer anders en je hebt ook verschillende soorten foundations. Ik zou, naar bijv. de da gaan, en daar een medewerker van de make-up afdeling vragen om hulp. Zij kunnen je voorlichten over producten en een paar foundations kiezen die bij jou passen. Maar natuurlijk moet jij kiezen welke je wilt kopen.
die van esssence is goed, is die potjes
Ik wil wel een wat duurder merk zodat ik zeker weet dat ik geen flut-ding koop…
het is niet flut hoor, ze zijn goed, ik heb hem zelf ook
ik heb Dream Satin Liquid, van Maybeline. ik vind die echt heeeel fijn, aangezien (als je de goede kleur voor je huid hebt) het absoluut geen vlekken geeft en het heel mooi egaliseert.
Ik wil denk ik voor een mousse gaan.
jaa, maar waarom heel duur kopen als je dezelfde kwaliteit voor minder krijgt>?
Goedkoop hoeft niet meteen te bedenken dat het flut is. De foundations die catrice en essence in hun vernieuwde assortiment hebben zijn net zo goed als andere. Gezien kwa prijs - kwaliteit vergelijking.
ik vind 24 ours heel fijn
Ik heb Lancome teint miracle, kost wel 26 euro maar die is echt top!
Geen enkele foundation was goed voor mij, maar de Revlon age defiying ofzo, is PERFECT.
Blijft de hele dag zitten, mooie kleuren, i love it.
van de Rituals is chil!
of van de sephora
Gewoon bij de drogisterij of zo’n winkel vragen of iemand jou kan helpen bij de juiste keuze van foundation. Er kan dan gekeken worden wat voor soort huid je hebt etc. etc.
Iemand ook nog tips toevallig voor foundation voor een hele lichte huid? Ik kan heel moeilijk een goede kleur foundation vinden
bourjois healty mix vind ik heel goed, die heb ik al heel lang.
Ik heb die van de HEMA, prima. Niet te dik, dus krijg je ook niet zo’n vieze, vette huid van.
M.A.C. Studio Tech heb ik… En de mensen in die winkel helpen je echt graag om de juiste kleur te vinden enzo. Ben er echt tevreden mee!
Hij kosste ¤33
bourjois healthy mix idd, die is supergoed!
Bourjois healthy mix is idd heel fijn, mijn moeder heeft m tegelijk met mij gekocht (ik kocht een andere, van catrice) alleen ik vind die van haar veel fijner x’)
Dus zodra deze op is koop ik ook die van bourjois