ik heb last van puistjes, en daardoor zoek ik een goede foundation.
heeft iemand misschien suggesties.
het liefst geen foundations van Catrice, want waar ik woon verkopen ze dat niet.
ik heb trouwens al een foundation op het oog.
de max factor facefinity 3 in 1 foundation, hij is super dekkend!
Heeft iemand misschien ervaringen met deze foundation?
De volgende keer kun je je vraag beter stellen in het algemene make up topic.
Om antwoord te geven op je vraag ik heb deze foundation wel eens op. Ik gebruik hem met name omdat ze veel lichte kleuren hebben van deze variant. Hoe hij in gebruik is in combinatie met puistjes weet ik niet want daar ben ik al overheen. Verder vind ik het een goede foundation maar ik zou hem als ik jou was in de aanbieding kopen wanneer hij bv 10 euro is. Ik vind hem geen 17 euro waard.
Hee,
Als je puistjes hebt, is het niet zo goed voor je huid om er foundation op te smeren. Je smeert een laagje op je huid waardoor ze niet kunnen ‘ademen’. Ik zou eerder een bb cream gebruiken, deze zijn wat luchtiger. Ik vind de ‘morning baby’ van miss sporty heel fijn. Ik heb de face finity ook gehad, maar doordat deze foundation heel dik is, en ook primer bevat, is de kans groter dat je daar meer puistjes door krijgt.
xoxo
Yes die gebruik ik elke dag, hij is super fijn, best wel goede dekking! En omdat er een primer inzit blijft het extra lang zitten! Ook fijn dat er SPF in zit:"") aanrader!
als je veel puistjes hebt, kan je het beste geen foundation gebruiken, hierdoor kan je huid minder ademhalen en gaat de huid verstoppen en krijg je nog meer puistjes. maar als je dan toch echt foundation wil hebben, is die van max factor heel erg fijn
Ik snap dat de meeste meiden zullen zeggen dat gewoon geen foundation handig is met die puistjes en dat je beter een creme er tegen kan halen,
maar zelf had ik een tijd geleden ook heel erg last van puistjes etc en dit is nu weg, ondanks de foundation of make up laag die ik elke ochtend op smeer. Ik doe gewoon als ik thuis kom en zeker weet dat ik de deur niet meer uit ga, mijn foundation er af en smeer dan de cremetjes erop. Na het douchen doe ik dit dan opnieuw en voor ik ga slapen nog een nachtcreme omdat de cremetjes tegen puisten een rode huid veroorzaken.
Dit bevalt mij prima en ik heb nog maar slechts een heeel klein beetje last van pukkeltjes o.i.d
Ik heb deze ook nog ergens liggen, helaas kon ik niet zo 123 uitvinden wat de lichtste kleur is. Maar ik had ‘nude’ genomen. Ik heb een bleke huid en foundation’s worden heel snel oranje bij me. Deze dus ook, maar deze is sowieso een tint donkerder dan me huid. Ook vind ik zelf de dekking niet zo super, hij is best dun. Maar zo ervaar ik het
Edit:
Als foundation lelijk is bij je huid, ligt het aan je foundation of hoe je het opdoet. Als je bijvoorbeeld een droge huid hebt en je foundation gaat schilveren dan kun je nog proberen een goede dagcrème er onder te smeren speciaal voor een droge huid.
En bij een vette huid precies het zelfde, ik heb zelf een vette huid en vind me foundation mooier zitten met een dagcrème eronder voor vette huid dan met niets of een matterende primer. Het ziet er natuurlijker uit (: