Goede foundation voor mijn huid.

Hee, ik ben op zoek naar een goede foundation.
Ik weet niet echt wat voor huidtype ik heb… Mijn voorhoofd is meestal normaal/droog. Er zitten vaak puistjes & schilfertjes op. Mijn neus en kin daarentegen worden snel vet. Ik heb ook best een lichte kleur nodig.

Ik wil graag een foundation die puistjes/rode plekjes goed ‘camoufleert’. Welke foundation raden jullie mij aan?

Dan heb je een gemengde huid.
Zal even opzoeken welke foundation je dan het beste kunt gebruiken.

Voor rode plekjes heb je een concealer nodig, geen foundation ;p

Mijn concealer is op haha, ik heb nu zo’n groene van de hema. Maar die smeert niet echt fijn uit… daarmee benadruk ik de puistjes (en rode vlekjes) alleen maar, lijkt wel?

@mylifexoxo; okee! handig haha

Lees dit artikel anders:
http://mens-en-gezondheid…ke-soort-is-het-best.html

Ik heb een groene basis van P2, misschien is dat iets voor jou?
Ik heb ook een gemengde huid en gebruik Catrice Infinite Matt en poeder dat af met poeder van Sephora. Werkt perfect. :slightly_smiling_face:

Waaar heb je die grone basis P2 vandaan gehaald? (:

x

Clinique superbalanced foundation is voor de gecombineerde huid. Ik heb deze foundation zelf ook en ben er erg tevreden over. Lichte kleuren zijn ook beschikbaar :slightly_smiling_face: Toen ik zelf naar deze foundation zocht, kwam ik er wel achter dat niet alle winkels alle kleuren hebben. Toen ikn aar de lichte zocht, moest ik echt bij de bijenkorf kijken… Zag hem toevallig ook bij mooi parfumerie.

er is een foundation die kleurt naar je huis vlgs mij van clinique??

Deze komt van de DM in Duitsland. Ik verkoop hem ook in mijn verkooptopic.

Okee, dus een vloeibare foundation, in combinatie met een dagcreme voor de gevoelige huid?

Zouden de producten van de hema goed zijn, of moet ik echt investeren in betere merken?

Ik denk dat je een gevoelige vette/gecombineerde hebt. Als je wangen vrij droog zijn en daar geen last hebt van puistjes, denk ik dat het een gevoelige gecombineerde huid is. Ik raad je aan om een foundation te gebruiken van een merk dat op allergieën is getest, bijv. de normaderm foundation van vichy. Mocht je nog meer budget hebben, raad ik je aan om voor de superbalanced foundation te gaan van clinique ^^

Ik heb de Dior nude skin en die werkt echt heel goed!

Okee, ik heb het even opgeschreven, dan kan ik in de Etos ofzo wel even kijken naar een foundation :slightly_smiling_face:

Nog andere tips?

Maybelline the eraser.

Ga naar de drogisterij ofzo, en vraag het daar :stuck_out_tongue:
Hun kunnen jou huid zien, en makkelijker oordelen!