Goede foundation voor een lichte huid

Ik heb een erg lichte huid, Dit komt doordat ik erg wit word in de winter en ik ook nog zwart haar heb. Mijn foundation is nu echt slecht, je kan vegen en vlekken zien en hij is overduidelijk te donker.

Heeft iemand een idee welke foundation ik dan het beste kan gebruiken? (het liefste een beetje budgetproof)

Dit kan ook in het algemene Make-uptopic.

Maar de Gosh X-ceptional wear is heel licht, die gebruik ik ook, ook heel fijn!

Ik gebruik Max Factor Facefinity 3 in 1 - Light Ivory. Dat is een van de weinige foundations die mijn kleur heeft. Hij is alleen niet 100% dekkend, maar wel redelijk dekkend. Ik hoorde ook goede verhalen over de photofinish foundation van Catrice.

Ik gebruik al jaren Maybelline Dream Satin Liquid in 010 Ivory. Ik heb een hele bleke huid en dit is de enige die bij mij nog goed staat…

Ik heb ook heel erg witte huid, en ik gebruik Daniel Sandler Invisible Radiance in ‘Porcelain’ en voor meer coverage de MAC studio fix fluid in NW13. Je hebt ook nog een tint lichter, de NW10, die is bijna wit. Maar ik weet niet of dit heel budgetproof is :’)

Je kunt ook BB cream gebruiken (maar dan wel de ‘echte’ japanse en niet die van Garnier etc, want die zijn weer donkerder), die kun je gewoon op Ebay bestellen.