goede, fijne mascara.

Ik heb al veel verschillende mascaras gehad, maar heb nog niet echt dé perfecte gevonden zegmaar. Eentje die je wimpers erg lang/vol laat lijken & niet klontert. Dus wat is nou echt een fijne mascara?

ja ik zoek zelf ook een goede, een waterproof die niet al te duur is. en het liefst met zo’n plastic kammetje want dat vind ik veel beter werken. XD

Ik heb false lash mascara, die vind ik helemaal top!!
Het maakt me wimpers echt gorgeous, al zeg ik 't zelf…

Hier is vast al wel een topic over.

ik heb een testertje gehad van de diorshow blackout mascara, werkt erg goed.
m`n wimpers kleefden niet meer aan elkaar zoals snel bij andere mascara`s gebeurde

Allen van Maybeline, vooral de gele en paarse.

ik heb de eccense waterproof mascara, de licht blauwe :flushed: ik vind hem super goed: fijn borsteltje, niet klonterig en maar je wimpers mooi en lang :slightly_smiling_face: en dat voor maar 3 euro :slightly_smiling_face:

zoekfunctie al geprobeerd?

die gele van maybeline, geen idee hoe die ook alweer heet xD

The Colossal van Maybeline is fijn & de Lancome Oscillation is ook een aanrader. (:

ik heb Essence Multi Action, voor mijn doen is hij echt vetgoed. Ik heb best wel lange wimpers, dus bij mij maakt het niet heel veel verschil vergeleke met een andere mascara maar hij klontert iig niet.

collosal van maybeline

die nieuwe van rimmel london met 3 standen is erg fijn! Het borsteltje is wel aan de kleine kant, maar separeert je wimpers goed en maakt ze bij mij iig erg lang. Ben er erg tevreden over :slightly_smiling_face:

fals lash dnges van max factor(:

false lash effect van MaxFactor (A)

wonder volume van Gosh

Deze.

Maxfactor Masterpiece Max

ik gebruik er 2 over elkaar voor meer effect, allebei van essence
een blauwe en een kleine zwarte
niet duur en werken heel goed