Goede eyeliner pen

Hello,
ik heb op dit moment een eyeliner die ik erg fijn vind om aan te brengen alleen ik zit met 1 probleempje. Als ik op de bovenkant van mijn oog eyeliner aanbreng, geeft hij steeds af wat ik erg irritant vind (zie foto zodat je weet wat ik bedoel).

http://i47.tinypic.com/2hnct4n.png

Bij die grijze streep komt er dan steeds zo’n lijn omdat mijn eyeliner afgeeft, en ik vind het niet zo fijn om op een panda te lijken.

Nu zoek ik dus een niet al té dure eyeliner, gewoon Kruidvat merk. Zo’n pen, en die dus niet af geeft… Iemand goede ervaring ergens mee?

Op dit moment gebruik ik deze die ik erg fijn vind om aan te brengen, dus wel met zo’n pen maar dan 1 die niet afgeeft haha! Alvast bedankt.

http://rubybox.co.za/wp-content/uploads/2012/06/Maybelline-Master-Precise.png

Misschien zit het er te dik op? Of moet je het even laten drogen?

Daar ligt het denk ik niet aan, het maakt niet uit hoelang ik het laat drogen, een aantal uren later heb ik dat nog steeds. En ik trek gewoon 1 lijntje, die lukt meestal gelijk goed dus te dik kan het ook niet zijn denk ik… Denk dat ik gewoon een andere eyeliner nodig heb.

De Revlon Colorstay moet heel goed zijn, alhoewel hier geen winkel zit met Revlon dus ik zou het zelf niet weten!

Ik heb er eentje van Gosh, is wel gewoon een dun kwastje maar hij geeft nooit af (heb er talloze regenbuien mee overwonnen) en hij blijft ook enorm goed zitten (het heeft eens 3 dagen lang er op gezeten met een festival).

Ik heb ook eentje van Gosh, blijft goed zitten. En eentje van Sephora, gebruik ik het meest maar is niet waterproof maar blijft wel heel goed zitten. Die van Gosh is wel waterproog. (het zijn dunne kwastjes dus geen pen).

Sja, Urban Decay schijnt een erg goede te hebben, maar die is wel duur dacht ik.

Oke bedankt, dan ga ik zo even voor die van Gosh kijken. Is dat gewoon zo’n postje met kwastje? Weet je ook heel misschien die heet en is de waterproof variant?

Hema

Extreme Art Eyeliner, geen potje. Dit is het:

http://www.styletoday.nl/img/article/content/2009/12/gosh3.jpg

Die van Catrice geeft bij mij niet af.

catrice heeft een waterproof eyeliner. tis niet echt een pen, meer een kwastje. maar het is een heel hard kwastje waardoor het aanbrengen makkelijk gaat. en zonder remover krijg je echt géén panda ogen (:

Rimmel heeft ook een hele goeie. Die geeft bij mij ook niet af.

Ik heb er een van essence en die geeft ook niet af en die werkt ook goed :slightly_smiling_face:

Catrice eyeliner pen , is niet waterproof maar blijft bij mij heel de dag ‘netjes’ op zijn plek zitten en vervaagt niet tenzij je last hebt van een hevige regenbui . Na een paar maanden word het puntje wel wat ‘botter’ waardoor je niet echt meer mooie strakke lijntjes kan trekken en droogt ie ook wat uit en vervaagt de kleur een beetje naar grijs… tijd om een nieuwe te gaan kopen :stuck_out_tongue: .Maar voor een paar maanden werkt ie wel heel goed en kost rond de 2,50 - 3,00 euro . :wink:

Ik gebruik een van de Sephora of een van L’Oréal, maar dat zijn zulke potjes en geen pen. Ik gebruikte vroeger wel eens een pennetje van Essence; vond ik prima werken.
Wat je kan doen is eerst een oogschaduw basis aanbrengen voordat je eyeliner op doet. En ja kan een waterproof eyeliner gebruiken ;p

Ik gebruik die van Maybelline uit de beginpost, maar bij mij geeft deze niet af, jammer dat hij voor jou niet fijn werkt!

Ik geloof dat de H&M ook een eyelinerpen heeft, daar heb ik verder geen ervaring mee. Essence heeft ook wel een fijne waterproof eyeliner met een heel fijn kwastje. De eyeliner pen van catrice vond ik helaas niet fijn, droogde heel snel uit ondanks ik hem echt goed dicht deed…

Het is ook zeker geen slechte eyeliner, maar ik heb van mezelf best een vette huid gaat ook snel glimmen. Dus voor mij is persoonlijk een waterproof beter denk ik. Volgende week ga ik eens even goed de Kruidvat door snuffelen met de tips die ik van jullie heb gekregen.

Natuurlijk zijn er nog meer tips welkom, alvast heel erg bedankt iedereen.

heb net een nieuwe eyeliner gekocht,
moet hem nog wel ff uitproberen sorry!