Goede epilator voor oksels,benen,bkl?(niet te veel pijn)

^^En niet te duur aub :wink:

Wie weet iets? (A)

En is de Epilady classic iets? (10 euro!!) hij is heel goedkoop, en ziet er heel pijnlijk uit, is dat zo + waar werkt hij goed enz?

niet te veel pijn?
dat verschilt echt per persoon. koel gewoon van te voren

Epileren doet toch altijd pijn?

Braun Silk Epil. Ze zijn duur maar ze gaan lang mee en komen vaak als beste uit tests.

ik heb het met een pincet gedaan, te pijnlijk!

Okee… Hoe duur is Braun Silk Epil?

Welk lichaamsdeel? :stuck_out_tongue: Volgens mij ben je dan heel lang bezig, of niet? Haha!

Upjee :stuck_out_tongue:

ff google?

Heb ik gedaan… maar er zijn heel veel modellen… wat voor 1 kan ik het best nemen?

Idd.

Ik heb zelf ook de braun silk epil
thuis liggen. maar hij doet
nog steeds ontzettend veel pijn.
er is een heel klein koelingsdeeltje
maar dat verkoelt en maakt de
pijn niet minder erg! ik zou harsstrips kopen,
dat gaat veel sneller en doet ook minder
pjin.
hij kost ongeveer 40 of 50 euro. weet
niet meer precies.

http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C04&KAC=ZB3&SC=Z0B&ArtikelNummer=790273&Cid=11&KAid=4294925307&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=Braun&Nao=2&AI=2&N=186

Hij is ongeveer 100 euro, maar dit model is wel heel goed, lijkt me!! is 100 euro normaal of te duur voor een epileerapparaat?

Iemand?? :blush:

Ik vind 100 euro persoonlijk veeels te veel, 40 of 50 begrijp ik nog wel. ( hoewel ik het liever rijk dan kwijt ben) Maar nouja als je hem zelf graag wilt. Ik scheer gewoon en heb 1x geëpileerd, auw auw auw

geen idee, maar als ik jou was zal ik voor harsen gaan, wi lhet zelf ook een x proberen

probeer eerst eens of je 't wel écht wilt,
want als je nogal kleinzerig bent, is 't best lullig als je voor zo’n ding 50¤ hebt uitgegeven, die je niet meer zult gebruiken… :S
ik koop gwn x 'n goedkope…

Okee… Ik vind het ook wel héél duur ja…

De Epilady Classic… Is iets van 10 euro, en hij ziet er zo uit=
http://www.epinions.com/images/opti/94/24/wellPersonalElectric_RazorsAllEpilady_Classic-resized200.jpg

Maar werkt hij goed + doet hij veel pijn?

heeee,
bij de kruidvat hebben ze nu een apparaatjedingetje,
die is tien euro en heb ik zelf ook.
je hebt m in het blauw en in het roze.
maar hij is heel goed en doet absolut geen pijn !

Ik heb zelf niet zo veel beenhaar dus ik sgeer het niet maar mijn vriendin wel en die gebruikt ontharingscreme dat doet helemaal geen pijn zegt ze;)