Goede en goedkope producten.

Ik ben al heel lang opzoek naar de goede en goedkope verzorgingsproducten, aangezien ik niet zoveel te besteden heb.
Dus ik dacht: waarom kan iedereen hier niet zoiets neerzetten. (Ik weet trouwens niet of zoiets er al is, maar ik kon het niet vinden iig.)

Met verzorgingsproducten bedoel ik: echt alles wat heel goed en goedkoop is. En wat ook in alle winkels te vinden is, bijvoorbeeld in de kruidvat of hema of iets dergelijks. Ik heb er nl. niet zoveel aan als iemand op vakantie eens een keer iets supergoedkoops heeft gekocht ;] Wel leuk hoor, maar niet heel bruikbaar (a)
En dus van shampoo/conditioner, tot mascara en ontharingscreme :wink:

Ik vind zelf de conditioner voor krullen, met de paarse dop van de kruidvat wel lekker. Hij ruikt goed, maakt je haar zacht en niet pluizig, je kan hem vaak gebruiken en hij is goedkoop: iets van 1,50. :slightly_smiling_face:

Weten jullie nog iets?

en ja, alweer een topic :stuck_out_tongue:

de dagcrème van de Aldi schijnt de beste te zijn, stond hier laatst nog op girlscene. verder gebruik ik ook goedkopen makeup, van essence en hema enzoo. heb geen idee eigenlijk wat nou écht geweldig is

kokos lipbutter van kruidvat in een klein potje
super lekker en maar 1,50 ofzo.

de vaselines in de potjes zijn ook super!
in vier smaken, en 2 euro per stuk!

kruidvat cremevoeding is ook heel erg lekker, het maakt je haar erg zacht en het is in de 1 euro (!!)

essence minerale foundation in een potje.
het is in de 2 euro, lekker goedkoop! en het maakt je huid heel erg egaal. er is een column over geschreven, super veel positieve reacties.

nou als ik er meer weet zal ik het wel zeggen!

mascara’s van essence. Die zijn goed en cheap! =D

Vloeibare eyeliner van de hema vind ik zelf superfijn. En nagelverhader van de hema ^^

Hema foundations zijn echt super, ook voor de heel lichte huid :slightly_smiling_face: Ik heb nu de compacte foundation(die is wel duurder, 11 euro) Maar de foundation fluid in een tube werkt ook heel goed :slightly_smiling_face:
De lippenstift, nagellak, lipliner, oogschaduw en vloeibare eyeliner van de Hema vind ik ook heel goed werken.
Oogpotlood vind ik van Essence goed, gebruik ik al jaren

gezichtscrub van etos huismerk.

zelf koop ik de meeste spullen tijdens 3voor2 of 2voor1 acties, en dan meteen een aantal, zodat ik weer lange tijd door kan.

sanexx.
kijk maar ff op mijn topic
Je beste product

x

bij de action hebben ze ook producten, zitten ook erg lekkere producten bij en niet duurder dan 5 euro dacht ik?

de nagellak van arctic nails (ik weet niet of ik het goed schrijf) van essence is erg mooi en goed en kost iets van 2 euro

de great lash mascara van maybelline is ook héél erg goed! kost alleen wel 10 euro, maar deze geeft geen klontjes en is echt heel fijn :slightly_smiling_face:

kee, maybelline koop ik eigenlijk niet zo vaak iets van, maar je kan beter een goeie mascara hebben dan 2 slechte :slightly_smiling_face: Ik zal eens kijken, ben nog steeds opzoek naar een goeie :slightly_smiling_face:

Ik vind trouwens van de hema, de dodezee producten zoals scrubs enzo heel fijn. Ze ruiken wel lekker en ze werken echt heel goed :slightly_smiling_face:

Essence foundation (¤3,29) was volgens mij nieuw in het assortiment?

Clearasil (weet niet hoe je het schrijft x]) bij de Action (heeel goedkoop ^^)

oogpotlood Essence ( 2 euro ofzoo?)

dat was t wel :wink:

xx

die creme van de aldi is ook vet goed