Goede digitale weegschaal?

Hoi!

Ik wil graag een digitale weegschaal kopen, maar ik heb geen idee wat nou een goede is. Er zijn er zò veel! En hoe weet ik of het gewicht dat hij aangeeft nou klopt en er bijvoorbeeld niet anderhalve kilo naast zit? Kwa prijs wil ik graag rond de 30-35 euro max. zitten.

edit: het gaan om een personenweegschaal

Hebben jullie aanraders?

Digitale van de action, kost ong 7 euro en ik ben er zeer tevreden mee!

deze

https://www.mrboat.nl/_Files_Products/360-img_1-keukenweegschaal.png

wat ontzettend strom trouwens, ik zoek het even op op internet, op bol.com kost dit 24 euro :’)

oh haha ik bedoelde eigenlijk een personenweegschaal. Excuus dat had ik er bij moeten zetten! Toch bedankt haha

Ik heb er eentje voor 10 euro van de blokker, ook prima.

Het punt bij weegschalen is dat het belangrijk is dat je altijd op hetzelfde tijdstip, op dezelfde plek in je huis weegt. Zonder kleding, of met altijd dezelfde kleding aan. En niet iedere dag wegen want hoeveel je gegeten en gedronken hebt is sterk van invloed op je gewicht en daardoor kan je de ene dag zo 2 kilo zwaarder zijn dan de dag erna.

… waarom ging ik ervan uit dat het om een keukenweegschaal ging :"")

maar misschien helpt consumentenbond.nl?

Maar weet je zeker dat die nauwkeurig is dan?
Goed advies, dankje:)

Dit dus

Weegschalen van de kijkshop vind ik altijd wel prima. Die van de hema is ook oke.

Dit dus :’)

In theorie maakt het niet uit of een weegschaal nauwkeurig is, als je namelijk altijd op dezelfde weegschaal weegt met dezelfde kleding en op hetzelfde moment, maakt het niet uit dat hij er altijd 200gram naast zit ofzo.
Maar digitale weegschalen zijn volgens mij best wel betrouwbaar.

Zou zelf trouwens maximaal 1x per week of zelfs 1x per 14 dagen wegen omdat je gewicht best wel fluctueert, vooral bij vrouwen ivm cyclus e.d…