Goede dagcreme

hallo,
ik zoek een goede dagcreme voor een droge huid met acne en een goede basis voor je makeup? ik hoop dat iemand met kan helpen.

x

Laat je adviseren bij de drogist?

Je kunt trouwens ook om monsters vragen, en dan kijken wat het beste bij je past en dat uiteindelijk kopen.

ik gebruik wel meestal dagcreme van een parfumerie.
Lancome reageert het beste op mijn huid, je kan u altijd informeren in een parfumerie & zij zoeken het beste uit voor u huid :wink: Succes!

Ik had laatst heel veel last van droge plekjes, en allemaal irritaties rondom mijn gezicht.
Laatst had mijn moeder een dagcrème voor mij gekocht.

Namelijk Dr van der Hoog: Hypo Sensitive. Deze werkt SUPER voor mij. Het is gemaakt om je huid te kalmere, bevat geen chemische stoffen (o.a. parabenen etc) en bevat juist heel veel lekkere mineralen… hij ziet er zo uit:
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSO_6WjKHC2n_t7GU6zpvBoVeuEO1IZZZLcIUqYDicah3KycM3SPVEwltzJWw

Wat ook erg handig is dat ze een “spateltje” erbij doen zodat je niet met je vingers in de crème komt, nog een pluspunt
Mijn huid voelt echt verzorgd aan, dus ik raad je deze crème echt aan (als dagcrème) maar, voor make up weet ik het niet.

Ik gebruik die van de HEMA, voor de normale huid. Als je hem langdurig gebruikt word je huid een beetje vet.