Goede concealers/camouflage-sticks?

Haaai,
ik had een vraagje,
weten jullie goede camouflagesticks etcetera? Ik heb namelijk nu van miss sporty, zo’n goedkoop merk, weetjewel? In lipstick vorm, niet echt duur maar het is er als je op school aankomt al weer af, en helemaal verkorreld enzo en iedereen kijkt je dan echt aan van wtff?
Dus weten jullie een paar écht goede, die je gewoon bij de kruidvat/etos/da etc kan kopen, en niet AL te duur zijn?
Ik heb namelijk niet dat soort goedkope winkels als action bij mij in de buurt…
Groetjes!

ik zweer bij het catrice concealer palette.
2,50 ofzo.

Ik heb er 1 van Catrice, een groene.

Ik heb ‘super stay 24H’ van maybelline. Ik weet niet precies hoe duur het is maar niet heel erg duur. Hij dekt best goed en gaat niet in lijntjes zitten of korrelen, hij blijft ook zitten (zelfs op de fiets als het motregent) maar vervaagt wel een beetje tijdens de dag. Volgens mij is 'ie alleen niet in heel veel kleuren te krijgen maar je kan altijd kijken.

Ik heb van maxfactor maar die is echt niet fijn…

ik heb de allround concealer van Catrice, nog geen 3 euro, en ik adoreeeeeeer hem :slightly_smiling_face:

Ik heb een groene van maybelline (9euro) voor rode vlekjes en eroverheen ene van maxfactor, 10euro, dekt erg goed.

Catrice is dus niet echt duur, ga ik zoeken in de drogist.
En maybelline ook wel even kijken
alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Catrice Palette inderdaad, én Maybelline Pure Cover Mineral ofzoiets… Al is die volgens mij uit het assortiment (althans bij Kruidvat).

Ik heb ook die maybelline pure cover mineral… die is heel goed maar idd uit het assortiment :frowning_face: Maar miss hebben ze hem bij jou nog… Ennn die van catrice heb ik ook maar k vind hem een beetje tegenvallen… dacht dat hij beter zou zijn… Maar opzich wel goed… x

Ik heb de Collistar S.O.S Imperfezioni, kost je wel even wat: ¤16,- Maar ik ben echt tevreden hierover. Dit is niet echt een concealer, maar als je puistjes hebt is deze echt ideaal. Je tipt met het kwastje het puistje aan waardoor het puistje sneller verdwijnt, er zit namelijk zink in, en het werkt echt goed. Maar tevens bevat de vloeistof een kleurstof waardoor het precies hetzelfde werkt als een concealer, maar veel beter is voor de huid!

Ik ga wel even een lijstje maken
dan speur ik morgen mijn drogisten hier even af
ga maar door hoor met tips, ik schrijf ze gewoon op :grinning:

ik heb zelf de camouflagestick van de hema, en die bevalt me prima :grinning: is misschien ook nog een optie.