Goede concealer gezocht!

Hoi,

Ik heb van mezelf een behoorlijk lichte huidskleur. Als ik een concealer opdoe, is deze dan ook meestal te oranje-achtig voor mij. Ik ben dus op zoek naar een concealer die goed dekt en die niet oranje op mijn huid oogt.

Tips, anyone?

Sorry als ik dom overkom hoor, maar wat is een concealer? :blush:

Heb je die van de Hema wel eens geprobeerd?

Nee, daar had ik nog niet aan gedacht…
Is dat een concealer in zo’n “klikding”?

Dat is een soort spul om bijvoorbeeld onder je ogen of op oneffenheden te smeren waardoor donkere kringen weggaan en puistjes minder rood eruitzien :ok_woman:

Dat heb ik dan ook nodig x’D
ik heb altijd zwarte kringen onder mijn ogen…

Rimmel hide the blemish concealer en dan de lichtste kleur.

Ik gebruik vaak een concealer van Gosh, maar die is niet echt licht…

Up

ik heb zo’n soort lippenstiftje (het is een concealer niet enken dat ik lippenstift op doe ^^ ) van rimmel. ik heb zelfs ook een super lichte huidskleur en had ook altijd moeite met er 1 vinden die een beetje licht was :stuck_out_tongue:
ik weet niet meer wat hij kostte, heb 'm namenlijk al super lang! hij gaat heel lang mee (het stiftje zelf is echt super lang xD ) en hij blijft echt de HELE dag goed zitten.

hij ziet er zo uit:
http://www.superdrug.com/invt/817866

oohjaa in de winkel kan je kiezen uit een heleboel verstillende kleurtinten. ik heb zelf de 1 na lichtste en de lichtste kleur. (de lichtste voor in de winter en de 1 na lichtste voor in de zomer wanneer ik wat bruiner ben) xD

er is er eentje van catrice die heel licht is, maar of hij goed is weet ik niet…
het werkt met een soort van klik systeem ^^

je kan trouwens ook een roze concealer proberen, bijv. cover it up van essence, of de all round concealer van catrice… er is ook een speciale (soort van roze) vloeibare concealer van maybelline. die heet pure mineral.

oooh btw, volgens mij zagi k ook een heel lichte concealer liggen bij de h&m (maar die is niet bij elke h&m te koop)

ik heb er een van de hema
zo’n draai-stiftje,
en die is goed genoeg voor mij!

ik gebruik die van essence.
je hebt er ook een van catrice maar dat is poeder en essence is vloeibaar (vind ik persoonlijk fijner).
en dat van catrice zit ook nog dat groene bij, dat dekt rode vlekjes ofzo 8D

moet je over zo’n concealer ook altijd nog foundation doen…:face_with_raised_eyebrow:
of laat me beter vragen; doen jullie dat?

Ik gebruik geen foundation, wel een minerale poeder over de concealer heen, dan blijft het net even wat langer zitten.

En @ de anderen hier: Thanx voor de tips, ik ga zeker even rondkijken naar de merken die jullie hebben genoemd!

een minerale poeder is dat gewoon een compact poeder in een doosje…??of van die balletjes??
thanx iig

De balletjes zijn toch meestal bronzer? Dat denk ik tenminste. Ik heb namelijk nooit concealer in balletjes vorm gezien of minerale poeder. ik denk dat het in elkaar gedrukt is of het is losse poeder. Meestal losse poeder.

x

http://www.sephora.com/assets/dyn/product/P109908/P109908_hero.jpg

Dit soort poeder bedoelde ik :slightly_smiling_face: Maar ik gebruik nu die van essence, al ben ik daar niet heel tevreden over…

Hij blijft wel goed zitten, maar is al snel te oranje-achtig op mijn gezicht.