Goede canon objectieven?

Hoi Dames.
Ik ben nog niet heel lang bezig met fotograferen, maar ik wil mijn set eigenlijk uitbreiden. Ik heb nu gewoon een standaard 18-55 lens. Heeft iemand nog een paar leuke tips?
&kisses!

50mm f1.8, spotgoedkoop en supergoed!

en anders een lens die een beetje kan inzoomen (de 50mm 1.8 kan dit helemaal niet) en ik vind dat een 18-55 niet genoeg inzoomt, maar dat is persoonlijk.

Ik heb een tamron 70-300 lens en die vind ik echt heel fijn om te hebben. Was wel duur, maar heb m voor m’n verjaardag gehad.

Ben ik ook superfan van & kan ik aan iedereen aanraden! Doordat je niet kan zoomen leer je veel meer over compositie en creatief nadenken, omdat je, weet je wel, niets anders kan haha! Lang leve de Nifty Fifty, de Plastic Fantastic! :beer:

Een lijstje met de objectieven die ik zelf gebruik:

Tsja, wat is ‘goed’. De 50mm is inderdaad echt een aanrader, en spotgoedkoop. Wat verder een van de beste Canon objectieven is is de 70-200mm f/2.8. Een prachtige lens. De 18-200 en 75-300 vind ik persoonlijk mindere modellen, dan zou ik voor een 70-300mm gaan.

@Marit, klopt ja, ook is het inderdaad zo dat je je kan afvragen wat ‘goed’ is, want dat ligt er ook maar weer aan waarvoor je ze wilt gebruiken