Goede bronnen voor de oud-Griekse religie (en chinese mythologie)

Ik ben nu bezig met het maken van een werkstuk over de griekse religie van de oudheid, en over de chinese mythologie, maar ik heb heel veel moeite met het vinden van goed bronnen (dat heb ik trouwens met alle onderwerpen over geschiedenis). Het liefste geen boeken, maar websites. Heeft iemand goede websites die ik als bron zou kunnen gebruiken?

Heb je al geprobeerd om te zoeken via Google Scholar? Die geeft alleen maar goede bronnen, die wetenschappelijk bewezen zijn meende ik.

Ik heb google scholar al geprobeerd maar ik vind het eigenlijk niet zo fijn. Ik vind er meestal niet echt wat ik zoek

Waarom geen boeken dan? Want ik denk dat als je Google scholar niet fijn vind dat je dan toch wel uitkomst op boeken voor dit onderwerp. Ik denk dat het namelijk best lastig is om anders betrouwbare en goede bronnen te vinden over dit onderwerp.

Waarom wil je geen boeken? Boeken zijn meestal veel betrouwbaarder dan internetsites. En wat traveler al zei, als je Google scholar niet fijn vindt, kom je uiteindelijk toch bij de boeken terecht.
En ik denk ook dat de leraar het meer waardeert als je gebruik maakt van boeken als bron ipv internet.

Inderdaad, of boeken of Google Scholar.

Via Google Scholar heb je ook allerlei trucjes om wel te zoeken wat je wil zoeken. Alleen die weet ik zo even niet meer… Zou je vast wel kunnen Googlen.

Ik heb geen tijd voor boeken haha.
Het werkstuk is ook voor 4 havo, dus het niveau en de kwaliteit van de informatie hoeft niet vlekkeloos te zijn. Het is meer dat ik niet mijn hele werkstuk van wikipedia wil halen.

Misschien kun je kijken bij de bronnen die wikipedia heeft gebruikt!

Zoveel werk zijn boeken toch niet???

Goede motivatie…