Goede bh's

Ik heb nog wat goede bh’s nodig, maar ik weet echt niet waar te zoeken. Ik heb er nu een van Marie Jo. Geweldig modelletje en geeft de perfecte steun. Nu heeft die iets van 70 euro ofzo gekocht.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een goedkopere h, maar dan komt de twijfel ook meteen. Ik wou er een bij de hunkemoller kopen, maar ik vind ze daar zo goedkoop dat ik bang ben dat ze eigenlijk niet goed zijn of uiteindelijk niet goed zitten.
Normaal helpt mijn moeder altijd wel met betalen als ok iets moet kopen wat duurder is dan mijn maandelijkse kleedgeld. Dat is heel lief en best wel fijn, maaro’dat ik kleedgeld krijg wil ik ook niet steeds dat dat nodig is.

Dus, kan iemand me vertellen of de bh’s van hunkemoller fijn blijven zitten, of kent iemand nog andere winkels?

vind jij 30/40 euro goedkoop dan?

Als je dure merken zoals Marie Jo gewend bent, dan stellen Hunkemoller bh’s niets meer voor. Ik zou dus even wachten tot er sale is bij de wat betere lingeriezaken zoals lincherie of speciaalzaken. Dan heb je een goede bh maar niet voor super veel geld.

Hunkemöller :slightly_smiling_face:

Ik heb bhs van de v&d en die zitten ook gewoon goed eigenlijk :’)

Ik vind de pasvorm van Hunkemoller bh’s zelf echt niet goed en ook tussen de manier hoe je geholpen wordt en advies krijgt zit naar mijn mening een groot verschil.

ik vind die van Calvin Klein wel heel erg prettig, heb dus dezelfde bh in zwart, off-white en donkerpaars gekocht. Kan overal onder en toch niet té simpel

Ik vind Calvin Klein heel erg fijn! Ze zijn ook vaak in een outlet te vinden, dus dat is natuurlijk ook prettig :wink: Je moet wel even oppassen met de maten want dit zijn amerikaanse maten, en dat valt toch weer iets anders.

Dit zal dan zeker per filiaal verschillen. Werk er zelf en ben zelf ook altijd goed geholpen in andere filialen.

Ik merk ook verschil tussen high-end merken en hunkemöller, mijn maten zijn hier ook heel verschillend, bij deze laatste heb ik een grotere cupmaat dan de duurdere merken. Vaak sluiten de duurdere ook veel beter aan op mijn borsten.

Dus ik zou doen zoals iemand zegt, enkel inslaan met acties of solden e.d.

Volgens mij zegt het inderdaad een HELEboel dat dezelfde bh-maat bij Hunkemöller de ene keer (veel) te groot en de andere keer (veel) te klein is, zowel qua omvang als cupmaat. Of gewoon prikt/onprettig zit. Dat had ik daar keer op keer, maar bij winkels als de Bijenkorf nou echt nóóit gehad.
Over de Bijenkorf gesproken: die verkopen wel vaak de wat betere, meer high-end merken maar het hoeft niet per se duur(der) te zijn. Hun bh’s retailen vanaf €20 geloof ik zo & bijvoorbeeld de bh’s van B.Tempt’d zijn echt heel leuk en kosten gemiddeld €35.

Mahgoed, ik kwam eigenlijk in dit topic om hem te sluiten, dit mag namelijk in het ik-zoek-topic (te vinden bij Verkoop).

Ik vind Hunkemöller echt heel erg fijn! En ik word daar altijd ontzettend goed geholpen…