goede band met docente, niet met mentor.

hoii,
ik ben een tijdje niet meer online geweest maar ik zit toch wel ergens mee.
Ik heb een hele goede en lieve docente voor Frans, ze werkt pas sinds september 2017 op onze school maa ik heb voor mijn gevoel ook een hele goede band met haar, ik kan haar alles vertellen.
ik heb daar in tegen niet zo’n goede band met mijn mentor, ik weet niet wat het is maar het trekt mij minder om tegen mijn mentor mijn problemen te vertellen.
Al mijn vriendinnen zeggen dat ik gewoon naar mijn mentor moet gaan alleen dat wil ik dus niet, mijn Frans docente heeft ook gezegd dat ik alles aan haar kan vertellen alleen ze heeft zelf ook een klas waar ze mentor van is. ik vind het ook heel moeilijk om op haar af te stappen als ik ergens mee zit, ik wil het wel heel graag maar ik weet niet waarom maar het lukt niet als ik dan iets wil zeggen klink ik heel dom en zijn mijn zinnen heel raar opgebouwd. nu is mijn vraag: wat moet ik doen, gewoon met mijn Frans docente gaan praten en haar alles vertellen of naar mijn mentor gaan? nogmaals, ik wil graag naar mijn Frans docente maar ik denk dat zij niet weet dat ik niet met mijn mentor over weg kan.

xx Laura

ps. sorry voor dit onlogische verhaal maar het is reallife xx :couplekiss_man_woman:

Als jij fijner met die docent Frans kunt praten, zou ik dat gewoon doen. Dan kun je best vertellen dat je het niet zo ziet zitten om hierover met je mentor te praten, dat zal ze dan heus wel begrijpen!