Goede anti-verveeltip!! werkt echt!!

Hoi ik weet niet zo goed in welk topic dit thuishoort maar ik zet hem maar hier.
dit is handig voor als je je verveelt! zo werkt het:
knip een heleboel kleine strookjes papier en schrijf er dingen op die je kan gaan doen.
doe alle strookjes in een doosje.
spreek met jezelf af: 1 plek is ‘‘niet leuk’’ bijv. naast je op de grond ofzo en 1 plek is ‘‘wel leuk’’ bijv. aan de andere kant op de grond.
pak dan een strookje en kijk wat erop staat, er staat bijv. tekenen op ofzo. als je geen zin in tekenen hebt leg je hem op de plek van niet leuk en als je wel zin in hebt op wel leuk. zo ga je door tot alle strookjes op zijn. nu doen alle strookjes die op niet leuk liggen niet meer mee en doe je het nog een keer (als je wil) met de strookjes die op wel leuk liggen. herhaal dit allemaal totdat er nog maar een paar strookjes over zijn. leg deze open voor je en kies in welke je het meeste zin hebt en die ga je doen!!! ik hoop dat je er wat van snapt :wink:
je kan het trouwens ook met een vriendin doen als jullie je vervelen.
als je iets niet snapt moet je het maar vragen!!!

xxx

Haha, dat heb ik vroeger wel eens gedaan.
Maar ik was dan zo streng voor mezelf dat ik hetgene moest gaan doen wat ik trok.

oke, denk niet dat veel mensen dit gaan uitvoeren maar bedankt voor je tip (:

@OpblaasKrokodil, idd
En dit hoort in ons geweldige anti-verveel topic.
Maar bedankt! :wink:

haha omg
nee sorry ben ik een beetje oud voor vind ik x’D
(met mijn bejaarde leeftijd van 18 xD)

Als ik me verveel kan ik juist niets bedenken om te doen…
Dus dan gaat het een beetje lastig om allerlei dingen op kaartjes te schrijven die ik zou willen doen:P

Jaa dat dacht ik ook!
maar opzigg, is het wel een goed plan…
maar je kan beter een lijst maken en die ergens ophangen en als je dan iets leuks weet wat je een keer wilt doen daarop schrijven : )
x

Leuk! Ga ik zeker een keer doen! :slightly_smiling_face:

ik voel me hier te oud voor maar ik zal waarschijnlijk ook te lui zijn tijdens het vervelen om zo iets te maken xD

Dat heb ik ook weleens gedaan met een vriendin en dan gingen we uiteindelijk toch altijd iets anders doen haha want er kwam nooit iets leuks uit ;p

Teveel werk.

je kunt het toch ook maken wanneer je je niet verveelt en het gebruiken als je verveelt? ;o

Dan voel ik me nog steeds te oud x’D

of je kunt gaan nyanen http://nyan.cat/

haha hetzelfde.

dan maak je het wanneer je je niet verveelt ;o slim

tja je kunt het kinderachtig vinden maar dan doe je het lekker niet ;p
misschien is het kinderachtig maar het werkt wel!