Goed stijlen?

Halloo!

Van mijzelf heb ik krullen maar ik stijl atlijd mijn haar.
Dus als ik vaak mijn haren gewassen heb, fohn ik het nu heel vaak.
Alleen mijn haar zit dan heel erg ’ als een poedel ’ laat maar zeggen.
En dan valt het niet meer te stijlen want dan blijft er nog raar genoeg, heel veel slag in zitten.
Dus ik heb een vraag: heeft er iemand een ander idee over hoe ik het best emijn haren kan stijlen?

Liefs,

Arrrgh dat heb ik ook! Volgens mij is daar echt niks tegen te doen!

ik heb altijd het zelfde probleem

mijn vriendin zegt dat je een muts op moet doen als je naar bed gaat, dus ik heb dat gedaan en wat denk je :open_mouth: ik kreeg bijna koorts man

wat je wel kan doen is je haar inwikkelen met een satijenen doek ofzo, ooit eens gelezen op beautygloss

maar ik weet dus echt niet waar je die dingen kan halen

Doe het niet in een staart dan krijg je zo’n irritante slag in het midden, dat krijg je er bijna niet uit!

Dat heb ik ook :[
Maar je kan ook je haar in een staart doen,midden op je hoofd.
Dan doe je een panty op je hoofd.
En slapen,
Dan is het de volgende morgen nog gewoon heel stijl ;]

:stuck_out_tongue:

Haha! dan ga ik volgens mij echt hele rare blikken krijgen in huis :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hihi,[bij mij zijn ze er aan gewend] maar ik houw hem altijd onder de douche ook nog even op,[inverband met het water] xD.
En daarna haal ik het er uit !
Succes iedergeval

Hihi

waarom *kijkt dramatisch naar boven* willen jullie je haar stiljen, waarom?? ik wil echt zo graag krullen, of tenminste een beetje slag
ruilen?

geloof mij je kunt beter stijl haar hebben

Ik wil ook stijl haar.

Misschien kan je 's morgens eerder op staan en je haar dan doen in plaats van 's avonds?

hier nog eentje.
al vind ik een beetje slag al prima, als die rot pijpenkrullen maar weg zijn! :rage:
maareh, een knot? ik stijl mn haar altijd 's ochtends. dat half uurtje eerder op heb ik er wel voor over.

Ik weet eigenlijk niet of ik dat red :blush:

vast wel, gewoon om kwart over 6 op (:
wat vroeger naar bed 's avonds, komt helemaal goed haha.

Probeer een shampoo etc. voor stijl haar.
En ga altijd even met een kam door je haar, helpt bij mij wel in ieder geval!

Watttt,stijl haar is saai.

Je kunt je haar ook eventueel bij een kapper laten permanenten. En dan niet een krullenpermanent, maar een stijlpermanent. Dan is je haar omgevormt en hoef je het na het douchen niet te stijlen. Die permanent blijft er iets van 6 maanden inzitten. Het moet er namelijk helemaal uitgroeien.

Permanent is niet goed,maakt je haar heel dun en breekt af.

ik wordt zwaar gek van mijn haar.
het is dik, pluizig & KRULLEND!
ramp. haha
maar ik stijl het altijd
& dan doe ik er zo’n creme- pje in van john frieda ofzo
en als je un staart indoet als je het net hebt gestijld blijft die vorm erin zitten van het staartje dus ik zou met los haar slapen gaan ^^

dit doe ik … Ik stijl het in de avond al een beetje & dan in de ochtend ook nog … Maar ik doe niet alles alles, soms laat ik er nog een paar krullen in, maar meestal doe ik wel alles :slightly_smiling_face: Het valt ook te zien of je een goede stijltang hebt denk ik